ikea haul

9:50


Moje pocity co se Ikei týče jsou nepopsatelné. Kdo mě zná, ví, že strašně lehce propadám kouzlu švédského nábytku, květin a dekorací. A tak mě napadlo udělat článek o jednom takovém nákupu. Nejsem si jistá, jestli takový typ článků vůbec existuje, ale já bych o něj určitě stála. 


 Když se řekne Ikea, každý si vybaví masové kuličky a svíčky. Tomu prvnímu moc neholduju a u toho druhého se snažím nakupovat střízlivě. Když jsem byla čerstvě nastěhovaná v našem bytě, měla jsem potřebu každé místečko zaplnit nějakou blbostí, abych se cítila zabydleně. Pak si ze mě kamarádka utahovala a donutila mě spočítat, kolik svíček kolem sebe najdu. Bylo jich přes dvacet, což mě dost probudilo. Od té doby uplynulo hodně vody. Teď jsem si odnesla (jen) dva zástupce nových vůní. Světle fialová voní po ostružinách a menší červená je nějaká nová malinová.


 Abych si svůj nákup mohla taky nějak zdůvodnit, vymyslela jsem přesazování bylinek. Je pravda, že jejich bývalé květináče jim už nestačili. Počítala jsem s tím, že si koupím ty dobře známé bílé keramické nádoby, ale až na jeden vzor je už neměli a mít ani nebudou. V poslední době se to zboží nějak rychle mění. A tak jsem si vybrala tento keramický, protože se mi líbil ten vzor. Bazalka ve svetru, no nekup to. Navíc je hodně vysoký, takže budou mít kořeny rostlin větší prostor. Květináč na mátu jsem potřebovala o dost větší, a tak jsem vzala jen tento obyčejný plechový. Ale poslouží skvěle.


No a nebyla bych to já, kdybych si neodnesla alespoň jednu novou rostlinku. Tentokrát jsem z ní úplně unešená. Nevím proč, ale tyhle pidi sukulenty jsou tak roztomilý! Básnila jsem o tom celou cestu domů. Prostě ten baculatej květináček a ještě to spolu ladí... Byly tam na výběr i klasický zelený sukulenty, ale mě se líbila tahle kombinace. Taková blbost a kolik radosti z toho člověk má.


Pro tuhle mříž jsem byla v Ikei už víckrát, většinou marně. Neukážu vám z ní víc, jelikož plánuju další článek, kde bude hrát hlavní roli. Nejsem moc fanda korkových nástěnek, proto bude tohle daleko lepší volbou. Je mi fuk, že je to pro venkovní kvítka, kreativitě se meze nekladou. No a ještě ten skvělej pocit, že jsem ji jako bořek stavitel dokázala sama pověsit, dokonce rovně. Stálo to trošku vymýšlení a úprav, aby se nemuselo nic navrtávat, ale nakonec visí. Jupí!


Poslední dvě věci jsem na seznamu neměla. Už dlouho jsem chtěla konvici na čaj, protože to množství co vypiju je nehorázný. Ale vždycky sem to odkládala, že to jako koupím příště a podobně. A protože mě má přítel přečtenou (nebo ho to spíš už nebaví), řekl ať přestanu vymýšlet a přibalím ji do vozíku taky. Tak tam byla... A spolu s ní úžasnej nepavidelnej barvou pocákanej talíř. Tyhle věci se mi nikdy nelíbily. Trošku to vypadá, jako bych ho uplácala sama. Nevím čím to je, ale tenhle si mě prostě získal.


Ideální velikost na saláty a těstoviny. Tak jsem hned všechno otestovala v akci, abych svoji radost ještě znásobila. Zase jsem se cítila, jako bych byla v Ikei poprvé. Kolikrát přemýšlím, že mě nakupování nábytku baví asi ze všeho nejvíc. Oblečení a kosmetika vyšlo z módy. :D Nebo se spíš tyhle nákupy nedějí tak často, proto jsou mi vzácnější. Každopádně doufám, že vás článek bavil a nemyslíte si o mě nic špatnýho, protože básním o baculatým květináčku a svých stavitelských dovednostech. Teď tam zase dlouho nepojedu, ale mohla bych v budoucnu udělat třeba nějakou interiérovou inspiraci. Co vy na to?

Za způsobené závislosti nakupovat v Ikei nenesu žádnou zodpovědnost ❣️

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Naprosto to chápu a vzpomínám si, jak jsem byla v Ikea poprvé - to bylo s mamkou a byly jsme tam autobusem - myslím, že jsem si koupila jen jeden talíř, protože o moc víc by člověk neodvezl... ale ten zážitek! :-)

    OdpovědětVymazat

INSTAGRAM