sunny days are made for white sneakers

10:28


Konečně nesněží, ani neprší, vypadá, že aprílové počasí opustilo budovu. Aspoň doufám. I když jsou moje vyhlídky na léto jiné než doposud, minimálně na to počasí se těším. Ačkoliv jsem tomu nevěřila, bylo mi včera dokonce takové teplo, že jsem si musela kabát sundat. Dost neobvyklý úkaz po tom sněhu minulý týden. 

Jem ráda, že se můžu čím dál častěji uchylovat ke psaní na blogu, které není svázané nesmyslnými pravidly a okleštěné od zakázaných slov. Jen pro představu, jsou to většinou přesně ta slova, která vás přirozeně napadají při psaní o určitých událostech. 😄

Taky jsem strašně ráda za tyhle fotky. Byla to sice celkem spontánní akce, ale vydařená. Nedávno jsem přemýšlela, co na blogu změnit. Jako první mě napadlo, samozřejmě, víc outfit postů. Takže tady je. Přináším vám malou inspiraci z mých každodenních outfitů. :)


kabát, brýle - HM, svetr - Mango, kalhoty - Zara, boty - Reserved, kabelka - CA

Strašně jsem si zamilovala tento kabát, hlavně pro jeho jednoduchost a příjemný materiál. Jen nemá zapínání, tudíž je vhodnější pro teplejší dny. Hodí se opravdu ke všemu, což mi na něm vyhovuje ze všeho nejvíc. Dá se kombinovat jako více elegantní, ale ne nutně. Abych nevypadala tak formálně, rozbila jsem tento kontrast roztrhanými džíny. K nimjsem si vzala bílý svetr, ale občas nosím i černý rolák v té samé kombinaci a vypadá to taky dobře. No a boty - tyhle jsou dost neobvyklé, a proto mě baví. Původně jsem si chtěla koupit slip-ony od Adidasu, které mají dva pásy gumy přes sebe, celkem podobně jako tyto. Jenže mi nepřišly tak hezké. Opravdu bych nečekala, že je najdu právě v Reservedu. Kabelkou jsem dodala outfitu aspoň trošku barvy, aby nepůsobil úplně monochromaticky. 








Krásné úterý všem! ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM