everything at once

11:11



KONEC MINIMALISTICKÉ CHALLENGE


Vzhledem, co se za poslední dva týdny událo, jsem ještě neměla čas si k tomu sednout. Z posledních tří úkolů (let go of a goal, turn off notification, evaluate last 5 purchases) bych vyzdvihla ten první. Vzdát se jednoho ze svých cílů nebo snů může znít hodně tvrdě. Ve skutečnosti se ale můžeme soustředit pouze na omezený počet činností a být v nich úspěšní. A proto pokud jeden necháme jít, zintenzivní se naše snaha dosáhnout těch zbylých.

Celou challenge bych shrnula asi tak, že mi pomohla utvrdit můj názor na minimalismus. Nebo optimalismus, říkejme tomu jak chceme. Prostě vědomá konzumace, nakupování a vědomé vlastnictví mi dává smysl.


DVA TÝDNY POTÉ


Z mých prázdnin na chalupě se vyvinula půltýdenní nemoc (patrně z nepitné vody v Brně), takže to sem si moc "užila". :D Proto sem neměla moc čas ani fotit, psát nebo cokoliv. Ale už budu slibuju. Pak přišly dny, kdy jsem pro samou brigádu zapomínala i spát. A hned šup do školy, aby toho nebylo málo. Proto jsem se chtěla trošku zorientovat a teď mám konečně chuť napsat něco jako mezi-článek. Ukončení předchozího období a nastartování nového... Více chystám v článku o mých narozeninách a přáních do budoucna... Možná trošku sci-fi, ale je potřeba mít sny.

 Každý z nás utváří svou cestu sám. A každý z nás vidí tuhle sklenici buď polo prázdnou nebo poloplnou.



 Dream big!

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM