very first time
15:48Stává se to tak mezi patnáctým a dejme tomu pětadvacátým rokem věku některých žen. Dosáhnou své kosmetické dospělosti. Projevuje se to třeba koupí první rtěnky od MAC. Přeháním, samozřejmě... 💄
Vždycky mě na celém beauty odvětví bavila nadčasovost. Značky, které se udržely několik dekád na předních místech, přežily mnoho různých událostí a trendů. Což tak nějak souzní s definicí toho pojmu. Doukážou být klasické a zároveň překvapit něčím neotřelým a svěžím. Když si je ženy kupují, nanáší pak každé ráno na rty stejný produkt jako Madonna, Natalie Portman nebo Rihanna.
Samožřejmě, není to žádný přelomový milník, ale taková malá radost, která projasní všední den. Navíc, nevím proč, ale v momentě, kdy jsem si ji vybrala, začala mi v hlave hrát písnička Like a Virgin od Madonny. 😄 (Náhoda? asi těžko...)
Značku založili dva Frankové, jeden z nich byl fotograf a druhý vizážista. Oběma nevyhovovala kvalita tehdejších produktů, které se pod náporem světel a tepla z nich roztékaly. Tak se rozhodli udělat vlastní. A balit je do černých krabiček, které značce už zůstaly. Ani tvar rtěnek se kromě drobných úprav od té doby nezměnil. Tohle jsou přesně ty příběhy, do kterých se ráda nořím. I když mi teda nedělá moc velkou radost vědomí, že každou vteřinu vznikne nová rtěnka, protože se každou vteřinu taky jedna prodá. Líbí se mi ale třeba pozorovat, jak už tehdy značky a jejich zakladatelé předbíhali dobu a s jakým vizionářským přístupem nabourali jinak stejnorodé odvětví.
Moje kosmetická "sbírka" není rozsáhlá, spíš naopak. Když můžu, ani ty věci nepoužívám. Ale když chci, mám z toho radost.
A tak by to podle mě mělo být. Budiž mi Marie Kondo svědkem...
Jo a MAC znamená Makeup Art Cosmetics, není zač. ❣️
0 komentářů