Update

11:29

Kde jsem byla... Jak už je mým zvykem, ztrácela jsem se a nacházela. Přemítala a nevěděla. A zase přišla na to, že se to čas od času opakuje Ne vážně, taky jsem třeba promovala (zřejmě jsem teď paní bakalářka - můj pobavený pocit z toho dokonale zachytila Leni⬇️), což mi zabralo dost času i energie. Procházela jsem se s Chuckem v přírodě s hlavou v oblacích nebo hluboko pod zemí. Vrátila jsem se ke své dávné zálibě - k běhání. Taky jsem hodně vařila, pekla a zalívala domácí džungli. Plula ode dne ke dni v naději, že zase najdu motivaci a téma pro psaní, focení, kreativitu... 



Nerada dělám věci napůl nebo jen kvůli pocitu, že musím. A tak jsme je spíš nedělala. Vždycky raději čekám, až to, co mě žene kupředu, přijde samo. Focení beru jako barometr mojí nálady, když nic netvořím, je něco špatně. Přirovnala bych to ke vztahu k oblíbenému jídlu. Někdy se ho člověk přejí a zapomene, proč mu vlastně tolik chutná. Proto si ho chvíli nedá, aby mu zase chybělo, aby zase znal jeho cenu. Takže klíčem k úspěchu nalezení motivace - nuda(?). Někde jsem nedávno četla, že nuda je strašně klíčová při rozvíjení kreativity a fantazie nejen u dětí. Jenže v technologiemi přehlcené době se jí prý lidem moc nedostává. 



Mně se nudy nedostává hlavně v oblasti psaní, protože je to tak trochu náplní mé práce. I když tyhle světy nerada spojuju, určité vyčerpání kreativních zásob se z jedné strany na druhou vždycky přelívá. Články tady na blogu pro mě mají trošku jiný charakter, snažím se každým z nich něco předat nebo sdělit. Proto, pokud jsem hodně unavená a v časovém presu, nenacházím potřebnou rovnováhu k jejich psaní. Nemám z nich totiž takový pocit, jaký si přeju, abych měla. 



Třeba takový pocit, jako mám z téhle fotky. Vznikla docela spontánně, ale Chuck prostě umí využít každýho okamžiku před objektivem. V tom se od něj můžu učit. Konečně mám pocit, že zase chci tvořit a něco předávat, že na to mám dost energie... Takže se přesouvám od zalívání kytek, vaření a hlásím návrat - respektive přijímám náměty na témata, která by vás zajímala. ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM