christmas and stuff

15:27

Původně jsem měla v plánu napsat článek o Vánocích a o tom, co jsem dostala a jak jsem se cítila. Byl rozepsaný už od pětadvacátého a několikát jsem jej celý smazala. To je přesně ten způsob jak poznat, že to prostě není ono. A tak zase začínám znova, tentokrát už se svátkům tolik věnovat nechci. Ono ani není čemu. Vánoce byly fajn, ale mě to nicnedělaná už chvílema přišlo i nucený, takže jsem dělala věci do práce nebo přemýšlela, co bude dál. Ne, že bych byla až takovej workoholik, ale mám s odpočinkem takový zvláštní vztah. Vždy, když na něj není čas nebo prostor, děsně ho potřebuju. Jakmile je dopředu jasné, že můžu sedět celej den u pohádek, nějak mě to nebere. Dva dny jsem si to užila do sytosti, navštíila snad všechny části rodiny a odborně posoudila jejich cukroví. Myslím, že to bylo tak akorát, nyní je na čase řešit zkoušky a nový rok.


Sice to nezní nija pozitivně, ale já se nemůžu dočkat, až tohle období pomine. Mám tolik nápadů, které chci realizovat, jen ten čas na ně chybí. Jakmile udělám zkoušky, chci si pořádně vytřídit všechny věci doma. Chci si udělat čas sama na sebe a trošku si bez výčitek oddychnout, jít se jen tak projít, přečíst dobrou knihu nebo jít běhat, až bude tepleji. Chci přesadit kvítka a pořídit i nějaký nový, protože home garden goals (ne, není mi pětačtyřicet, fakt ne). Přijde mi, že jsem před svátky upadla do období stagnace, kdy jsem byla sice produktivní, nepřišlo mi ale, že bych se někam posouvala. Proto bych tomu chtěla dát spolu s začátkem nového roku a koncem zkouškového novou dynamiku. Nejsem zrovna člověk, co si píše předsevzetí a milion požadavků na další rok, ale je to dobrá příležitost nechat ten starý za sebou spolu se vším, čeho se chcete zbavit. Udělat takovou mentální očistu. 

Shalom 🙏🏻

Mám pocit, že chci změnit hlavně svoje každodenní návyky. Dělat to všechno nějak jinak. Je pravdou, že některé věci dělám vyloženě ze zvyku a aniž bych nad tím přemýšlela, přistihnu se každé ráno, jak koukám u snídaně na Youtube, z čehož se stává čím dál častější a delší problém. Taky jsem si zvykla dát po práci šlofíka, což samo o sobě není nic špatnýho, kdybych vždycky neusla na hodinu a světlo i s celým dnem je v háji. Prostě jsou věci, na kterých chci zapracovat, protože vím, že je mnoho způsobů, jak je dělat jinak a lépe. Taky jsem moc nevěnovala pozornost tomu co jím, ani jestli se dostatečně hýbu. Mí známí mě vždy chlácholí, že to přece jako hubená holka nepotřebuju. Ale nemůžou být dál od pravdy. To, že mám jinou tělesnou stavbu ale neznamená, že má moje tělo nekonečnou zásobu energie. Prostě jede na to, co dostane. Ono je pak docela znát, jak na co reaguje. Navíc všechno souvisí se vším - lepší jídlo znamená víc energie, víc energie znamená míň spánku a únavy přes den, to znamená lepší náladu a pocit ze života a tak dál...



Začínala jsem sice v nové práci a zvykala si na nový režim, ale teď je vše poměrně stabilní, tak se s tím bude dát i lépe pracovat. Vařit dopředu, chystat svačiny a vyhnout se procházkám vedle do obchodu pro něco na zub. Jednou za čas klidně, ale nesmí se z toho všeho stávat zlozvyk. Prostě zrušit tyhle špatný vzorce chování, který vypadají, že jsou vytetovaný v mým mozku navždycky, protože o nich někdy už ani nepřemýšlím.

Celkově mi poslední dobou přišlo, že jsem se motala, ztrácela a zase nacházela ve víru posledních událostí. Což mi bralo čas i kapacitu přemýšlet nad věcma, co jsou víc konstruktivní a víc potřeba. Kolikrát to byly fakt hovadiny, takže s tímhle je teď konec. Jedu od znova. Vyčistím hlavu a budu se zabývat jen potřebnýma myšlenkama. Třeba tím, proč se EU musela rozšířit o kvadrilión států a proč já si mám pamatovat všechny přechodný období, který si kdo vyjednal. 🙄



Neodpustila bych si, kdybych vám na závěr aspoň ve zkratce neprozradila, co jsem dostala. Vyjmenuju hlavně věci, ze kterých sem měla radost nebo mě něčím zaujaly. Každoročně dárky moc neřešíme, protože si kupujeme věci, když jsou třeba. Proto se pod stromkem většinou objeví maličkosti, ale výjimky se taky připouští. Od táty jsme už asi s dvouměsíčním předstihem dostala nové dioptrické brýle, které byly tolik potřeba. A taky zimní bundu, abych neumrzla. A na Štědrý den jsem dostala kalendář a asi čtyři mouky - to samo o sobě zní hrozně, ale jsou to mouky ze mlýna, odkud táta bere mouku už dlouho, a tak jsem ráda, že mám konečně taky domácí a ne kupovanou. Ať už je mouka vaším šálkem (dárekm) čaje nebo ne, mě to potěšilo. Od bráchy jsem dostala parfém CK Obsessed, kterým jsem obsessed už asi půl roku. Takže radost největší. (A ještě větší radost jsem měla z toho, že on si konečně taky nějaký vybral a nechal mě mu ho koupit.)

Od Dummi jsem dostala nejvíc cool zátky na víno, protože si pořád stěžuju, že je nemám a druhej den mi to víno nechutná. Jsou tak šíleně cool, že jsem je nemohla ani vyfotit, všechny dárky by totiž zastínily. Pobavilo mě, jak moc se známe a posloucháme. Potom taky balzám na rty od české značky Onest, ve kterém je kromě propolisu asi dalších pět organických přísad, a tím to hasne. Navíc mě naprosto nadchlo to super balení. Miluju promyšlený produkty dělaný s láskou. Od další důležité osůbky, o které jste jistě už taky slyšeli (samozřejmě je to Leni), jsem dostala plnou tašku věcí, že ani nevím, jestli si na všechny vzpomenu. Největší radost mi udělala miska na snídani, kterou máte někde tady vyfocenou, ale určitě ji tady ještě několikrát uvidíte. A potom šampon na vlasy, který mi docházel a díky nákupu dárků, které vysály moje konto, jsem si nechtěla pořizovat další. No a pak vánoční svíčka - nesmí chybět. Nestihla jsem totiž svůj plánovaný výlet do Ikei a neměla jsem doma tedy nic s vůní Vánoc.

No a poslední a největší dárek jsem dostala sama od sebe, jakkoliv sebestředně to může znít. Potřebovala jsem nový mobil, a díky správné příležitosti jsem byla schopná koupit si iPhone 7Plus. Ještě teď tomu nemůžu uvěřit, na druhou stranu jsem si na něj zvykla až nebezpečně rychle. Strašně mi to ulehčí práci i focení, takže jsem opravdu moc nadšená a vděčná, že mám možnost vlastnit věci jako tyhle. Můj poslední telefon mi vydržel 4 roky bez větších problémů, takže vím, že do téhle oblasti se mně osobně vyplatí investovat. Nebudu to tady víc rozpytvávat, ale opravdu nejsem člověk, který by tyhle věci bral za samozřejmé nebo se zaměřoval jen na značku. Takže asi takové byly letošní Vánoce. 


Po docela dlouhé době jsem se zřejmě potřebovala vypsat a objasnit, proč a kde se ztrácela moje produktivita. Každopádně pokud vše půjde, jak chci, měly by se zde zase objevovat články se stejnou pravidelností, jakou znáte z posledních téměř dvou let (je to dopytle vůbec možný?🙈).

Tak si užívejte dozvuky svátků a nepřepalte start do nového roku ✨
Krásný den ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM