why comfort matters

20:43

Volné příjemné svetry, hebké látky, teplé deky, rukávy přetažené přes zápěstí, prostě pohodlí.
Venku je sychravo, proto se balím do několika vrstev oblečení, upíjím kávu a koukám oknem ven. Tak ráda, že tam nemusím být, tak vděčná za teplo domova. 


V tuto chvíli se psaní na laptopu stává příjemným doplňkem vzniklé atmosféry. Ještě zapálit svíčku, teď je to dokonalé. Strašně ráda takhle trávím čas, když musím psát práce do školy. Přijde mi, že vedlejším efektem prostředí kolem mně je zklidnění mysli a větší koncentrace. Dopřávám pohodlí svému tělu, které mi na oplátku dává pocit bezpečí, spokojenosti. Všechno mi jde najednou daleko lépe. A není to náhodou. Nedokážu si představit hrbení se na studené židli v nevábném prostředí. Takhle to u mě nefunguje. Něco za něco. 


Ne vždy je oděv na odiv. Někdy oblékám spíše duši než tělo. Vlastně velmi často. Každý kousek ve skříni musí jít s touto zásadou ruku v ruce. Hlavně ty pro chladnější roční období. Bez komfortu prostě nefunguji, nepohodlnost mně rozptyluje od důlěžitějších myšlenek. Už kolikrát se mi stalo, že jsem měla skvěle vypadající oblečení, ale nenosila jsem jej, jelikož to nebylo příjemné. Stejně tak je to se vším ostatním. 

Proto pokud máte probém s koncentrací, připadá vám, že stojíte na místě, zkuste se nad tím místem opravdu zamyslet. Nevěřili byste, jakou roli sehrává prostředí v takových situacích. 

Krásný a pohodlný den ❤️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM