jak jsme ochutnaly svět

18:13


O víkendu se v Malé Americe tady v Brně konal foodfestival Ochutnej svět. Bylo nádherné počasí, proto by byl hřích zůstat doma a nevyrazit aspoň na chvilku. Neskutečně moc lidí mělo stejný nápad jako my, ale i tak jich prý v neděli přišlo méně než v sobotu. O akce tohoto typu je zřejmě mezi lidmi zájem a není divu. Tolik rozmanitých jídel na jednom místě. Jen bych možná uvítala více vegetariánských verzí, což je jen takový skromný požadavek. Určitě bylo z čeho vybírat, ne že ne.

Pokud budete mít někdo cestu kolem, až se zase taková akce bude konat, určitě neváhejte. Nejen že můžete ochutnat rozmanité národní kuchyně, ale byly zde i takové kuriozity jako červi a podobně. Já nejsem teda až takový nadšenec, ale věřím, že je to zajímavá zkušenost.

V tu neděli jsem neměla úplně hlad, takže jsem si dala jen humus s pitou. Byl děsně dobrej, přesněji jeden z nejlpších, co jsem zatím ochutnala. Ke kafíčku jsem pak přibalila dva kousky dortíků, které můžete vidět tady dole na fotce. Byla jsem trošku zklamaná, asi jsem čekala něco lepšího. Dorty byly celkem suché a celkově chuťově nic moc. Ani nenadchly, ale ani neurazily.

Příště budu asi držet půst, abych toho ochutnala co nejvíc! :)











You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM