Relaxed rainy easter

18:54

V první řadě krásné Velikonoce všem! Doufám, že si je užíváte stejně jako já - nicneděláním. Už ve čtvrek jsem odjela pryč z Brna, abych načerpala nové síly a trošku si odpočinula. Až v neděli odpoledne jsem se vrátila, stejně Velikonoce nijak neslavím, tak dám aspoň v poklidu byt do pořádku. Nikdy jsem tyto svátky moc nechápala. Akorát jsem šíleně záviděla bráchovi, který se vždy vracel s plnou taškou čokolády, kdežto já jsem jen čekala až zase někdo přijde a zmaluje mi zadek. :D Jednou jsem se dokonce i zamkla v koupelně na chalupě a museli pro mě lézt oknem. Odmítala jsem totiž otevřít.


Zpět k dnešku. Probouzím se s pocitem, že dneska nic nemusím. A děsně si to užívám. Dny jako tyhle jsou poslední dobou čím dál tím víc žádané. Obvykle mám z nicnedělání špatný pocit a vyčítám si promarněný čas, protože pak všechno řeším na poslední chvíli. Dneska nelituju ani jedné minuty, dokonce mám pocit, že jsem si to zasloužila. Stihla jsem i uklidit kuchyň a oprat, takže až tak marné to se mnou není. Skoro pořád pršelo, chvolku padaly i kroupy, takže ideální počasí pro lenošení.
Odpoledne se přelilo do večera, a tak jsem si řekla - más tu tři flekatý banány, co něco upíct? Teď mi po celým bytě voní banány a skořice. Banana bread je prostě vždy tou pravou volbou. (recept tady🍌) 

Úplně večer mě čeká malý návrat do reality, jelikož máme redakční radu. Ano, v pondělí a ve svátek. Ale já jsem za ni více než vděčná! Pořád ještě nemám úplně jasno ve všech pravidlech a navíc všechny ráda uvidím, tohle pondělí netradičně u sklenky vína. Tohle chci každej týden. Je to jako taková další neděle, jako druhá šance si ji užít. A já si ji užila do sytosti!

Doufám, že vy také... Krásnou pondělní neděli 🤔❣️

P.S. Proč zase prší? :(((( 


You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM