take your oil seriously

11:59


Oleje. Vyživující, pečující a hlavně přírodní. Jsou pro mě nezbytností. A protože vím, že se jich spousta lidí obává, pokusím se tímto článkem změnit jejich názor. Ne všechny jsou nutně přehnaně mastné. Třeba jim dáte druhou šanci. 

Prvním zástupcem je tento olej z růží od Alverde. Původně jsem si jej koupila na obličej, což je ostatně i uvedeno na etiketě. Výtažky z růží pomáhají velmi poškozené pleti navracet její hydrataci. Obsah konkrétně tohoto produktu je hodně hutný a koncentrovaný. Bohužel ho má pleť nedokázala dostatečně vstřebávat. Ale našla jsem pro něj daleko lepší využití. Je naprosto výborný jako péče o  nehtovou kůžičku. Právě díky svojí hustotě. Jak můžete vidět na fotce, ve flakonku je úplně na dně. Takže je jasné, že se vážně osvědčil. 


V pořadí další je tento Makadamiový olej od české značky Saloos. Všechny jejich oleje jsou lisované za studena a naprosto čisté. Lisují je opravdu ze všech možných plodin, takže výběr je veliký. Já jsem se rozhodla zkusit tento z makadamiových ořechů, jelikož se často přidává do přípravků na vlasy. A přesně na to jsem jej také chtěla použít. Jelikož jsou mé vlasy v současnosti asi nejdelší, jaké kdy byly, jejich konečky opravdu potřebují pořádbě vyživit. Stejně jako předchozí je tento olej velmi hustý. Tudíž méně je více. Pravidelně, jak si umyju vlasy, rozetřu si opravdu malé množství mezi dlaněmi a nanesu jej ještě na mokré konečky. Také olej čas od času používám na obočí a řasy. Se skoro každodenním nošením řasenky a následným odličováním je potřeba aby občas někdo myslel i na ně.


A to nejlepší naposled. Mým nejvetším oblíbencem je tento jasmínový olej (⬅️nečekaně) také od Saloosu. Vlastně to není přímo olej, spíše olejová esence. To znamená, že není tak hustý, daleko lépe se vstřebává a je tudíž vhodný pro všechny typy pleti. A znovu - Saloos vyrábí širokou škálu těchto esencí, tudíž můžete svým výběrem cílit přímo na vaše konkrétní problémy. U tohoto jasménového bylo uvedeno, že pomáhá zklidnit zarudlou a citlivou pokožku, takže bylo rozhodnuto. Jen jsem čekala, že bude více voňet po jasmínu. Což by se ale možná podařilo až po přidání nějakých chemických vonných esencí, s címž Saloos určitě nesoulasí. Je totiž bez parabenů, parfemace a vhodný i pro vegany. 


Pokud bych mohla doporučit alespoň jeden z těchto olejů, tipněte si, který by to byl. Opravdu jsem netušila jak moc velký rozdíl to ve vaší pleti udělá. Trošku jsem zapátrala a už vím i proč. Pokud si mažete pleť dvakrát denně krémem, vyživujete pouze vnější vrstvu pokožky. Všechny séra, esence, oleje a podobné přípravky se starají o kondici hlubších vrstev, aby pak pokožka na povrchu byla ještě vyživenější a zdravější. 

Tak co, pořád si myslíte, že oleje jsou pouze mastné a zatěžují pokožku?

Přeji krásnou neděli ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM