place store

22:56

Na takhle milej večer budu hodně dlouho vzpomínat. 


V srdci Brna - na Moravském náměstí je nově otevřený útulný obchůdek Place store. Na počest měsíce fungování bylo uspořádáno První setkání. Tak u toho jsme rozhodně nemohly s Dummi chybět. Pokud jsem to pochopila správně, tak Place store je doslova place-místo, kde si různé značky především lokálního charakteru pronajímají kousek prodejny pro své zboží. Díky tomu vznikla opravdu rozmanitá nabídka. Od umění, přes kávu a víno, po oblečení, doplňky a nádobí. A to jsem určitě ještě na něco zapomněla. Samotný interiér prodejny je jednou velkou inspirací. 


Při vstupu na nás dýchla strašně milá atmosféra. Jako by to štěstí tady šlo nějak inhalovat nebo co. Nejdříve jsme se tak trošičku rozkoukávaly. S takovou velikostí sortimentu člověk potřebuje chvilku, aby se zorientoval. Ani jsem se nenadála a už mám v ruce sklenku přírodního růžového vína. Pán nám povyprávěl, jak se víno připravuje a co znamená slovo přírodní v případě vína. 


Na to, jak je krámek malý, pojme opravdu hodně lidí. A to včetně všech zodpovědných za značky a produkty, které se zde prodávají. Celkově mi přišlo velice milé, jak nás hned každý oslovoval a vyprávěl příběh vlastního zboží. Osobní přístup je něco, co rozhodně v obřích nákupních centrech chybí. Každý se hned ptal, kam fotíme a jestli nechceme vizitku. Prý by si naše fotky rádi prohlédli. A jelikož se ty Domčiny opravdu povedly, bude určitě na co koukat. Já se mám rozhodně ještě co učit, zvlášť v tak přeplněném malém obchůdku. Ale snad pár záběrů taky stojí za zveřejnění. Postaráno o nás bylo opravdu královsky. Kromě rautu jsme byly obdarovány i kávou z El Salvadoru, kam pán osobně jezdí a kontroluje kvalitu kávy. Tak to má prostě být!







Tuhle fotku jsem si "půjčila" od Domí - teprve až stížené podmínky prověří kvalitu fotografa... Tím chci říct, že některé věci jsem nebyla moc schopná vyfotit :D Ostatní úžasný profi fotky zde.



Ani já jsem nakonec neodešla s prázdnou. Tomuhle přírodnímu peelingovému mýdlu s podmanivou mandlovou vůní a nádherným balením jsem nemohla odolat! 

Já jsem asi člověk, co se nadchne velice rychle. Opravdu mě moc potěšilo, že si všichni obchodníci dali tu práci, přišli a zajímali se o své zákazníky. Většinou váhám, jestli je vhodné chodit na události podobného charakteru, když tam vlastně nikoho neznám. Ale pokaždé odejdu s hřejivým pocitem na duši. A aby toho nebylo málo, dostavila se i vánoční nálada, když jsem zahlédla brněnskou vánoční tramvaj. Připadala jsem si jako v reklamě na Cocacolu, takže to asi, hádám, vánoční nálada bude. :D 

Pokud budete mít někdy cestu kolem "koně" na moraváku, určitě nakoukněte do téhle kouzelné prodejny, stojí to za to. <3 

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM