new beauty picks

13:22



Už jsem to prostě nevydržela... Tolik věcí, kterých si užívám při každém použití. Tak o to jsem se musela podělit. 

Asi nemám úplně kapacitu udělat tematicky zaměřený článek, kde bude čistě jedna kategorie kosmetiky... Ale já asi ani nechci. Tenhle mišmaš je ideální. Každý si vybere to svoje nebo se inspiruje. Obzvlášť teď, v čas vánoční, kdy všichni zase řešíme to každoroční klišé, komu co koupit.


Tak tohle je opravdu totální holy grail tohohle článku... Vysvětlím - moje barva vlasů i obočí je taková všelijaká. Ještě nikdy jsem nenašla tužku, stín, cokoliv, co by mi sedělo. Protoře mám ve svojí hnědé takový studenější podtón. Mám ho taky v barvě pleti a působí mi dost potíže s hledáním odstínů. Celkově tahle země asi diskriminuje světlý studený čumáky, jako jsem já. :D Aspoň co se kosmetiky týče.  

Tuhle tužku mi doporučila skvělá paní kosmetička, aniž by tušila, že mám komsetiku od YR doma. V obchodě jsem váhala. Na tom jejich žlutým světle všechno vypadá dost jinak. Doma jsem zjistila, že tenhle odstín mi sedí perfektně. Takže pokud máte také problém najít správnou studenější barvu, doporučuju mrknout na tužku v odstínu 02 Cendré. Celkem oceňuji strukturu - tužka není ani moc suchá ani přehnaně krémová. Tak snad jí to vydrží!


A překvapivě zase Yves Rocher... Poctivě jsem dopotřebovala krém z růžové řady. Ale protože je zima, chtěla jsem něco více hydratačního. Tak jsem si řekla, že zkusím modrou řadu, i když mi ta růžová opravdu seděla. Tenhle krém je asi opravdu přesně to, co bych od nálepky hydratační čekala. Jediné, co jsem nečekala, je SPF25. Celkem příjemný přídavek. Podle mě je ale tento krém hodně hutný, tudíž lepší na noc, kdy to SPF není úplně potřeba. V obchodě byl poslední a neměli tester. Proto jsem nevěděla dopředu, jaký bude.

S jeho texturou jsem spokojená, ale člověk musí trošku zabrat když ho roztírá. A hlavně rozetřít pořádně, jinak dělá trošku film. Hydratuje moc pěkně, takže úkol splněn. Teď ještě najít hydratační krém na denní nošení pod makeup a je to...


Když jsem hluboko v pubertě měla akné, zelená řada Biodermy a především její gel mi dost pomohl. Jakmile akné odešlo, byla pro moji pleť zelená řada zbytečná. Ale gel z růžové řady jsem nenašla nikde. A tak jsem používala růžovou micelární vodu, kterou asi nemusím představovat. Co tím chci ale říct... Jakmile jsem viděla za výlohami růžový gel, byla jsem strašně zvědavá. Ve mě osobně gel vždycky vyvolává pocit větší čistoty, než pouhé odličování micelární vodou... A konečně jsem mohla vystřídat gel Nivea baby, který vyvolával sice pocit čistoty, ale ten pocit byl doplněn nádechem nezletilosti. :D Protože Bioderma ze mě udělá dospělou... :D

Gel je trošku odlišný, než zelená řada Sébium. Má takovou hustší až skoro mléčnou pěnu (umím to skvěle popisovat, já vím :/) Super je i houbička, která se ale bohužel prodávala jen k zaváděcí řadě. Což je podle mě hodně velká škoda. Tahle houbička totiž gel dokáže ještě trošku víc napěnit a zároveň se jedná o takový jemnější peeling. Nepoužívám ji s gelem úplně každý den, ale kdyby ano, rozhodně bych volila večer a ne ráno. Peeling je ale vhodnější spíše ob den i v případě toho měkčího. Co se gelu týče, požívám taky večer. Ráno jen pokud mám potřebu důkladnějšího čištění, než nabízí tonikum.


Pokud jste četli předchozí článěk, nemusím o tomhle kelímku asi dlouze vyprávět. Pokud ale ne: tohle je tuhý parfém od Lushe s vůní jasmínového čaje. Pokud chcete znát celý jeho příběh, musíte kliknout jinam. O to víc ho mám raději. Protože zbožňuju věci s příběhem. Nicméně jasmín je moje dlouholetá láska, co se čaje týče. S tím parfémem je to možná už moc závislost, ale já asi nemůžu přestat. Z kelímku je vůně hodně intenzivní, ale jakmile ji mám na sobě, připadám si jako politá svým ranním čajem. Nebo spíš, jako bych se v něm koupala, abych byla ta představa trošku příjemnější. :D Ta vůně je opravdu velice jemná a delikátní. 


Jako poslední chci představit světu sprchovou pěnu. Sprchová pěna - tolik štěstí ve dvou slovech. Nedávno otevřeli prodejnu Rituals v Brně. O této značce jsem slýchala hodně ze zahraničí. Takže se moje nadšení rovnalo dítěti o Vánocích. :D Jedná se o přírodní značku, která je až na jednu jejich řadu (Ayurveda myslím a produkty na rty :) ) úplně vegan. Tohle slovo je hodně populární, já vím, ale v kosmetice super. Není potřeba cpát všude živočišný sádla a nevím co ještě. Abych to zkrátila...

Prostě koupel s tímhle produktem je opravdu rituál sám o sobě. Moje pěna je z řady Rituals of Dao, ale ta vůně! Ze začátku je produkt podobný gelu na holení, který se okamžitě mění v hustou pěnu. Krásná změna oproti sprcháči, pokud si chci dopřát trošku víc péče. Navíc tím voním i celý druhý den. Nebudu se snažit tu vůni popsat, protože je to něco dost nepopsatelnýho :D. Na obalu je uvedeno bílý lotos a yi yi ren. Tuším, že tjsem to přiblížila dostatečně. :D Prostě musíte jít a tu vůni zažít na vlastní kůži. Nebo nos nebo co si vyberete. Prodejny jsou jen v Praze a Brně bihužel. 

Přeji všem krásnou adventní neděli. I těm, kteří stejně jako já ještě nemají ani věnec ani vánoční náladu. Snad se alespoň jedno z nich rychle dostaví! 

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM