day 21-23

10:41

Den 21.
Journal for 20  minutes

Což dělám v podstatě každý den. Ale ne pokaždé píšu o tom, co jsem dělala. Takže tady je chladnokrevnej deník:

Vstala jsem kolem půl sedmé, rychlá snídaně, něco jsem připravila i s sebou do práce. Pak jsem se namalovala, oblíkla, šla venčit a potom mě už nabrala šéfová autem, protože jezdí kolem. Na sobotní směnu musím uznat, že byl až moc velkej klídek.

 Po práci jsem šla do Nanu-nana, protože jsem ještě chtěla nějakou dekoraci na chatu. Vybrala jsem takovou skleněnou svítilnu a malá světýlka k tomu. Jinak se mi nic nelíbilo a nechtěla bych něco kupovat na sílu. Přijela jsem domů (už bylo asi pět odpoledne), vzala jsem Chucka ven. Pak jsem trošku něco uklízela, chvilku se koukala na youtube a šla s Chuckem do Lužánek udělat větší kolečko, ať se prolítá. A pak jsem si nestydatě koupila plátek pizzy dole na Antonínské, kde mají asi nejlepší pizu jakou jsem kdy jedla! Pro brnňáky - jmenuje se La Speranza. Je to takový pidi krámek, ale zdání klame.

A večer byl v televizi film o lovcích pokladů, což já už od mala zbpžňuju a tak sem si naordinovala trošku koukání na tv z postele. A přepínala jsem to na pevnost Boyard, kde soutěžil náš první tým a strašně moc jsem se u toho nasmála. I když bych nechtěla být v jejich kůži.


Den 22.
Create relaxing bedtime routine
Jak se na to tak dívám, napadá mě jen jedno slovo... Vlastně dvě - pořádná vana. Musím se přiznat, že tenhle den jsem až tak úplně nezvládla splnit, jelikož jsem měla odpolední a domů jsem se dostala po desáté (odpolední haha - spíš noční). Tak vám sem aspoň napíšu, jak bych si to představovala a jak to budu realizovat hned po tom, co nebudu mít odpolední směny.

Přes den bych si uklidila byt, abych se večer už jen kochala tím pohledem. Uvařila bych si něco super na jídlo, což v mým případě může být i miska oblíbenýho ovoce. :D Pustila bych si fajn hudbu, udělala si masku - nejlépe na pleť i vlasy. Napustila si vanu plnou pěny a rochnila se v ní při svíčkách, jak jen dlouho by to šlo. A pak bych se namazala krémem, pustila si oblíbený film, otevřela vínko nebo cider a zapálila nějaké svíčky. K tomu bych se zabalila do deky. A nebo do peřiny a šla bych rovnou do postele i s filmem. A nebo bych si četla. Záleží, na co bych měla náladu.

A jak by vypadala ta vaše?
Den 23.
Go barefaced
Bývaly doby, kdy jsem se dost styděla vyjít ven nenalíčená. Necítila jsem se tak pohodlně. A přitom jsem věděla, jaká je to hloupost. Necítit se pohodlně ve vlastní kůži, necítit se přirozeně s vlastním obličejem. Potom jsem tohle řešila s kamarádkou (ještě na střední) a domluvily jsme se, že půjdem do školy celý týden nenalíčené. První den byl dost zvláštní. Hodně jsem se schovávala a necítila se tak dobře. Ale pak jsme si na to obě zvykly a libovaly jsme si, jak nemusíme vstávat a jak je to vlastně super. A od té doby jsem se takhle začala cítit skvěle. Spíš mi teď vadí, když jdu do práce a něco na sebe plácám, abych vypadala upraveně. Jediný, co mi kdy vadilo, jsou moje dost světlý řasy, ale plánuju si je zkusit nechat nabarvit a pak to bude teprve pohodička ráno. :))

Poto si myslím, že je tato výzva zahrnutá do oněch třiceti dní. Aby si člověk zvykl cítí se dobře ve vlastní kůži, ve vlastním těle. A aby už nevnímal tělo a duši jako dvě odlišné věci. Nikdy (až na svoje divný období) jsem se moc nelíčila. Kolikrát i na fotkách vypadám jako nenamalovaná oproti všem ostatním. Ale i když jsem měla na sobě jen řasenku, cítila jsem se vždycky líp. Ale vsadím se, že to není ani taková změna a proto vím, že jsem to možná jen já, která to čas od času ještě řeší. Většinou mám problém jít nenalíčená před lidi, které dlouho neznám a oni neznají mě.

Slyšela jsem spoustu názorů na tohle téma. Pár z nich i typu: když se holka nelíčí, tak o sebe nepečuje a vypadá zanedbaně. Právě naopak. Tím, že svoji kůži (= největší orgán lidského těla) nezatěžuju těžkým makeupem, svoje oči nedráždím řasenkou, nechávám póry dýchat a užívat si slunečních paprsků, řekla bych, že dělám pro svou pleť to nejlepší. Tohle je teda aspoň ten můj názor.

P.S. Nemůžu uvěřit, že už je den 23.! Blížíme se ke konci. Vzhledem k tomu, že teď odjíždím na chalupu a budu tam nějakou dobu bez internetu, doplním všechny články s mírným zpožděním. :)

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM