• uninspired •

14:33

Poslední dobou se strašně srovnávám se vším a každým okolo sebe...
Dívám se na ostatní a říkám si, jak mají sladěný outfit, hezký účes, všechno tak nějak pohromadě. Protože mám pocit, že zrovna tohle já nemám. Nemám všechno v pořádku a pohromadě. Ať už jde o pořádek doma, návštěvy zubaře, dodržování termínů do školy, chození na kosmetiku atd.
Zároveň jsem si vytvořila jakousi divnou představu, že to na mě hned každý pozná, jako bych to měla napsané na čele. :D Přitom já jsem ten první člověk co by druhýmu řekl - to nevadí vždycky nejde všechno dokonale podle plánu. Jak říká můj táta - život není v klidu a nikdy nebude. 
Takže jsem se ani nepokusila napsat jakýkoliv článek. Protože by prostě nebyl dost dobrej - ani já nejsem. Každý téma, který vymyslím, ihned odsoudím stylem - já přece nejsem člověk co rozumí líčení a módě (jen mě to baví to je celý)... Ale hlavně sem nechci přidávat jen recepty, protože tohle není food blog :D Takže sem se dostala do bludnýho kruhu. 
Včera jsem chtěla vyfotit jeden úkol do školy a i když ty fotky vyšly zhruba jak jsem chtěla, stejně jsem si to moc neužila... Asi jsem se dostala do období, kdy moc přemýšlím a ztrácím motivaci. Mám pocit, že mě nic nebaví a nemám dobrou náladu. A proto zvedám zadek a jdu to změnit :D Nevím jestli je tohle dobrej článek, ale můj úsudek je teď stejně v háji. Prostě jsem se chtěla dokopat už něco napsat. Jen doufám, že nejsem jediná, kdo má tyhle období temna v životě :D



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Milá Ell, myslím, že to je zbytečná starost - sama to víš. Dokonalý není nikdo a ani já sama bych nechtěla sledovat někoho, kdo by takový byl (protože bych akorát měla jeden velký komplex)... radši si spíš počtu u někoho lidského, kdo občas sekne pěknou botu jako já :-)
    .
    Podle mého nemá moc cenu přemýšlet - člověk se asi moc nezlepší, když si nedá šanci vůbec začít. Postupně se ukáže, jak celý blog bude vypadat a roste to nějak samo. :-)
    .
    Jo a jinak! Máš to tu na blogu vizuálně moc krásný :-) Kdekdo (včetně mě) by mohl závidět :-)

    OdpovědětVymazat

INSTAGRAM