deep in thoughts

22:10

Čtenář je přece centrem každého psaní, nikdo nepíše pro sebe... U. E.


Včera, tedy 19. února zemřel spisovatel velikán - Umberto Eco. Nepsal jen romány, ale zabýval se i studiem sémiotiky, ke které jsem tak lehce přičichla v prvním semestru. Chtěla bych navázat na jednu jeho myšlenku. Eco říkal, že nechce psát knihy, které se budou podřizovat tomu co lidé chtějí číst. Zjistit po čem je poptávka je snadné, ale psát to co chcete vy a čtenáře obrátit na svou stranu či formovat je umění.  

Když jsem se zamýšlela nad tématem svého blogu, byla jsem v koncích. Nechci mít food blog nebo beauty blog, nechci mít nálepku. Chci psát o tom co mě baví, co jsem zažila, kde jsem byla, co jsem jedla, co jsem měla na sobě... 

A proč? Přece jen tak to cítím. Je to můj blog a můj styl. Pokud mě budou chtít lidé číst, tak jedině kvůli mně a ne kvůli něčemu co nejsem já. 
No ne?



You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM