Best of the both worlds

22:50

Tak si říkám, že jsem tomu chataření dala asi úplně novej rozměr. Hlavně když chodím večer pro dřevo se zelenou maskou z Lushe na obličeji a v pyžamu. Někdy se těm situacím směju, ale perfektně to vystihuje spojení dvou na první pohled neslučitelných světů. Vystihuje to ten rozpor, ve kterým občas žiju. Holka, co vyrostla na chatě, kde pobíhala v zablácených gumákách. Která zároveň snila o skříni hezkýho holčičího oblečení (ne toho po bráchovi) štosu magazínu Vogue a o svým dospělým životě, kde to udělá všechno podle sebe. A nikdy to nebude brát jako samozřejmost.


Teď si užívá toho, že může oba světy spojovat. Být v přírodě na samotě u lesa s internetem spopularizovanou maskou na obličeji, kterou zachraňuje výlevy svý postpubertální pleti. V minulosti jsem si říkala, jestli si tím nehraju na něco, čím nejsem. Cítila jsem se rozpolcená. Miluju přírodu a takovej dost požitkářskej způsob života v tomhle směru. Když jsem na chatě nosím tepláky s mikinou, vlasy v drdolu a kosmetiku kromě krémů ani nevytahuju. Na druhou stranu si občas udělám radost něčím na sebe, do práce se většinou oblíkám jako "velmi seriózní" paní novinářka a snažím se působit důstojně. Takže když se pak přistihnu, že vypadám jako vodník, přijde mi to vlastně dost vtipný. Protože jsem požitkář asi v každým ohledu svýho života, jen si některý věci užívám jiným způsobem.

Tahl fotka vznikla úplně omylem, ale občas je i kouzlo nechtěného k něčemu... Taková selfcaptured momentka.

Jenže to je přesně to, co je na životě hezký. Každej si to můžem udělat, jaký to chcem mít. A tak si tady sedím u krbu s maskou na obličeji. V místě, kde je každýmu úplně fuk, co je nějakej Lush a že netestuje na zvířatech a že jejich produkty jsou naprosto ale naprosto boží. Stačí, že já si užívám toho nejlepšího z obou světů. Protože jen my si určujeme, co do toho našeho bude patřit. Tak vybírejte opatrně a ke své nejvyšší spokojenosti. Ať už jde o masky na obličej, nebo věci tak zásadní, jako přátele a místo pro život. ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM