three

12:55

Přesně před třemi lety jsem napsala první řádky na svůj blog. S názvem New city, new beginnings. I když ty nové začátky se konaly už dávno předtím, ale neveřejně. K novým začátkům i staronovým startům se vracíme postupně celý život. Někdy přetváříme rutiny zajeté v kolejích tak hlubokých, že je čas na změnu. Jindy začínáme od píky. Netuším, kde mezi tím se pohybuje můj návrat na tuhle platformu, každopádně už mi chyběla!



Chybělo mi psaní s chybama, který po mně nikdo před vydáním neopravuje ani needituje. Chybělo mi psaní bez předem daného tématu, bez uceleného rámce, rozsahu, bez omezování vynecháváním slov, která nesmím používat. I když jsem je asi úplně vypustila ze svého slovníku, takže je nepoužiju ani tak. Hlavně mi chybělo psaní něčeho jinýho, než článků do novin a odstavců v bakalářce... Těch pár intenzivních měsíců ze mě vysálo docela dost energie a kretivity, ale to už bych se asi opakovala s přechozími články.

Po dlouhé době mám zase chuť něco napsat a poslat tímto směrem. Jsem sama překvapená, že mi to vydrželo tři roky a že pořád docela souzním s myšlenkami, které založení blogu provázely. I když jsem se za tu dobu hodně změnila (vyrostly mi vlasy a tak :D) a moje hodnoty prošly taky nějakou proměnou. Základ však zůstal stejný. Třeba - pořád nemám jedno ucelené téma, kterým bych se tady chtěla přednostně zabývat, ale nijak mi to nevadí. Pořád jsem minimalista, pořád mě unavuje zimní období, a proto přežívám na čaji a hygge chvilkách. Pořád píšu do novin a pořád jsem psí máma. Stále jsem nadšený knihomol a fotograf amatér, sem tam taky kuchta, pěstitel zelených parapetů a cestovatel životem. A konečně začnu být zase autorka stojící za touhle stránkou.

Takže, sečteno podtrženo. Pokusím se, aby tady zase bylo něco ke čtení a aby to mělo nějakej smysl. Protože nesmyslů, který nikomu nepomáhají, je všude až moc. Nejvíc jsem si vždycky vážila autentických tvůrců, jejichž články a rady dělali lepší den ostatním. Akorát jsem se při tom sledování ostatních nějak zapomněla vytvářet něco vlastního. Což brzy napravím... :) A s tou věčnou prokrastinací taky zkoncuju :D Slibuju!

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM