Formal summer days

19:10

Vůbec mi uprostřed focení nezavolal táta... No, aspoň se to hodilo.

Léto a formální uálosti jsou občas nelehkou kombinací. Obzvlášť pokud si nechcete brát šaty. Což já občas fakt nechci. Ne vždy se to navíc hodí. Proto jsem si říkala, že zkusím dát dohromady nějaký formálnější outfit, ve kterém ale nepadnu vedrem - pokud si sundám sako. Často chodím na místa, kde je minimálně slušností nebo dobrým zvykem obléci se formálněji. Každopádně tohle oblečení zase není nic, v čem by člověk nemohl vyjít i jen tak. Prostě takový zlatý střed.




Boty a sako - Zara, kraťasy - Bershka, tričko Mango, kabelka a brýle - Reserved,

V dusné letní dny je dobré sáhnout po něčem hodně vzdušném a lehkém, proto jsem si vzala tyhle kraťasy. Nejsou totiž uplé. Bílé tričko může v pohodě nahradit černé nebo třeba tílko. Záleží na příležitosti, náladě nebo na vašich preferencích. Světlé sako mi přišlo jako dobrá volba, nepůsobí tak těžkopádně a tvrdě, jako černé (- které vlastně stejně ani nemám). 





Trošku sportovnější a odlehčenější nádech téhle kombinaci dodávají tenisky - čisté bílé jsou prostě klasikou a nezbytností každého šatníku, alespoň podle mne. Docela ráda je nosím i k šatům, jak už jste si mohli všimnout... Každopádně je to čistě otázka volby, asi si tuhle kombinaci dokážu představit jak s podpatky (které moc nenosím), tak třeba se sandály... 








A jak se v létě s formálními událostmi vypořádáváte vy? ❣️



You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM