Bloggers and Designers show/Styl a Kabo

22:08

Jak příjemně může překvapit jeden večer. Jedna španělská návrhářka a nejedny krásné šaty. Nové střihy a materiály v kontrastu k eleganci a noblesní klasice. Provokující rozparky a svatební něžnost. Přehlídka Bloggers and Designers show v rámci veletrhů Styl a Kabo zaujala nejen mne svou rozmanitostí. Byla sice o něco svižnější a kratší, než jsem zvyklá, nicméně dostatečně promyšlená na to, aby působila jednotvárně, či prázdně. 

Ve zkratce, veletrhy Styl a Kabo většinou veřejnosti určeny nejsou. Výrobci zde představují své zboží prodejcům, takže to pro běžného člověka ani význam nemá. Proto bylo milým překvapení, že se na výstavišti letos rozhodli uspořádat jednu přehlídku s možností vstupu laiků a nadšenců. A ještě milejším překvapením bylo, že jsem měla možnost se tam podívat. Nevěděla jsem co čekat, ale foťák jsem si raději stejně vzala. I když toho z místa na pevné sklo není možnost moc nafotit, něco se přece jen snad povedlo.  

První černo žluté modely jsou z dílny španělské návrhářky Saray del Saz, o které slyším prvně, ale věřím, že ne naposledy. Poslední kolekci šatů vytvořila Debbie Brown. Mezi nimi jsem úplně nestíhala sledovat jednotlivé modely, které byly mixem různých značek. Nicméně oceňuji, že je vybraly Nikom Moravcová a Michaela Salačová pro inspiraci každodenní módy zejména pro ženy v zaměstnání. Přehlídka tak byla i větším laikům nápomocná a lépe uchopitelná. Zároveň ale neztratila designový rozměr. 































Večer jsem si skvěle užila také díky svému nejlepšímu doprovodu - Dummi a Lení ❤️ S nimi je každý večer nezapomenutelným... Tři holky s foťákama na přehlídce, to je recept na zaručeně vydařenej program! ✨

Krásný den ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM