dedicate time and care to yourself

17:20


Jak už jsem říkala, poslední dva týdny jsem byla nemocná, a jak už to tak bývá, snažila jsem se o své tělo starat co nejlépe, aby se s tou nemocí popralo snáz. Což samozřejmě zahrnuje i naprosto irelevantní kroky, jako masku na obličej a podobně. 😄 Pro můj lepší pocit tyhle produkty ale zabraly spolehlivě. Znáte to, stačí silnější rýma a člověk se hned cítí tak pochmurně a podrážděně. Skoro nic vás nebaví a nedělá radost, jelikož každé dvě minuty musíme smrkat a o té bolesti při polykání ani nemluvím! Následující tři produkty mi náladu zvedly alespoň nepatrně, proto bych se s nimi ráda podělila nebo inspirovala.

Po příliš dlouhé době jsem zavítala do světa drogerie a péče o tělo. Většinou se držím zajetých zvyků a nemám potřebu měnit své obvyklé oblíbené přípravky, které navíc fungují. Ale s tělovými krémy mívám problém. Koupila jsem si před nedávnem Mixu na atopickou pleť, jelikož trpím exémy. Nepřijde mi, že by nijak zvlášť regenerovala nebo hydratovala pokožku (a navíc nemá žádnou vůni :/ - parfemace přece můžou být i přírodní a neškodné), proto jsem se rozhodla vyzkoušet novinku ze Švédska a doufat v to nejlepší. Poměrně tekutý a lehký krém se rychle vstřebává a krásně voní, což je vždycky plus. I když asi dva týdny v kuse skoro nic necítím, vůni tohohle krému jsem vždy cítila i druhý den...

Pokožka je po něm taková sametová a měkčí, rozhodně ale nepatří k nijak koncentrovaným tělovým přípravkům, spíše je to takový ten krém, který nanesete každý den po sprše a díky delšímu používání se na pokožce projeví jeho účinky. K němu si můžete do party koupit i sprcháč nebo tělový olej, nad kterým docela vážně uvažuji. Oleje se vždy s mou pokožkou potkávaly nejlépe.


Další novinkou v koupelně je tahle maska. I když většinou dávám přednost těm po domácku udělaným a přírodním, tahle s černým cukrem a uhlím mě zaujala. Jednu masku už jsem od této značky měla a musím říct, že je to daleko pohodlnější než to neustále míchat znovu a znovu. Větší balení už hotové masky je hlavně pro ty z vás, kteří ji chtějí používat pravidelně a navyknout pleť na její účinky. Zpočátku jsem byla dost skeptická, jelikož se konzistence jeví spíš jako peeling nebo scrub, což je ostatně i na obalu. Proto jsem nečekala žádné zázračné účinky stran hydratace. Jenže vevnitř se kromě cukru nachází i další složky, které právě po odstranění odumřelé pokožky drsnějším cukrem přilnou k té nové a krásně ji vyživí. Jen škoda, že tak hladká pleť, jako je ihned po použití, nevydrží víc než pár dní.

Pokud použijete agresivnější peeling, nepoužívejte jej denně a vždy nechte pleť chvilku vzpamatovat. Pro delší účinek nezapomeňte potom obličej také namazat, aby nová pleť nevyschla příliš brzy a vy jste tak nemuseli celou proceduru opakovat častěji než je zdrávo.


Při uzdravování jsem si krátila čas také lakováním nehtů. Konečně se mi povedlo je dostat do celkem normálního zdravého stavu, tak na oplátku lak i déle vydrží. Pokud máte problémy s pevností a růstem nehtů, zkuste se zamyslet, jakým třeba čistícím přípravkům ruce vystavujete. Od chvíle, co uklízím byt a myju nádobí v rukavicích se moje ruce změnily k nepoznání. Dlouhou dobu jsem nehty chránila pouze bezbarvým lakem od Sally Hansen Miracle cure. Nevím kdy se mi zase začlo líbit mít na nehtech nějakou barvu, ale jak vidíte, držím se velmi při zemi, zároveň je paleta mých čtyř nejpoužívanějších odstínů celkem podzimní, což se teď hodí i pro vás, pokud hledáte nějakou inspiraci. Vždy používám zmíněný podlak od Sally Hansen, který jednak zpevní nehty a zároveň pomůže barevnému laku vydržet o pár chvil déle.

Mám trošku rozporuplné pocity ohledně těchto článků. Vypadá to totiž, jako bych při nemoci jen ležela a lakovala si nehty a patlala na sebe krémy. Zároveň mi přijde občas celkem škoda, že mi tyhle pocity kazí radost z kosmetických článků. Jasně, není to nic důležitého, ale psát o kosmetice mě baví, byť nepoužívám ani luxusní produkty a ani na něčem jako je kosmetika nestavím tento blog, chci se některým věcem věnovat a představit je nebo prostě inspirovat. Jenže jakmile tu začnu básnit o lacích na nehty nebo něčem v reálném životě stejně nepodstatném, mám pocit, že pak působím šíleně stupidně, jednoduše a povrchně. Chtěla bych tohle téma načít více v některém z dalších příspěvků a vysvětlit, jak to vlastně mám a jak to bude tady na blogu. Co si o tomto aspektu kosmetických článků myslíte vy?

Krásný den ❣️




You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM