red lips and wine sips go together

16:53

There is a shade of red for every woman. - Audrey Hepburn


V tomhle článku jsem vám chtěla představit svoji skromnou sbírku dlouhotrvajících rtěnek. Jsou teda jenom čtyři, ale bohatě si s nimi vystačím. Rtěnky mě hodně baví, ale co mě nebaví je starost o rty, pokud nosíte ty klasické. Neustále hlídat, jestli barva není na zubech, rozmazané nebo úplně pryč. To není zrovna fajn vyhlídka, pokud jste na plese nebo na party... Všude se pije, někdy není ani kam se jít upravit a proč taky. Kdo potřebuje strávit večer civěním do zrcadla a otravováním všech kolem, jestli nemá rtěnku na zubech. 😄 Tak jsem ji většinou raději ani nenosila. Než jsem objevila tyhle...


Jako úplně první jsem si koupila Dermacol 06. Je taková hodně univerzální. Na rtech působí jako umírněná verze klasické černvené. Není tolik do očí bijící, ale rozhodně není ani nevýrazná. Prostě naprosto skvělá barva pro všechny příležitosti. Hodně lidí si stěžuje, že právě tyhle rtěnky od Dermacol hodně vysušují. Nepřijde mi, že by to byla nějaká hrůza, ale 16 hodin bych ji na rtech asi vážně mít nechtěla. To bych ji pak mohla odsekávat majzlíkem jako beton. Je pravda, že se po nějaké chvíli na rtech vytvoří takové šupiny, ale není to hned a není to moc. Aspoň u mě. 

Co hodnotím jako lepší proti NYX je výdrž. Tuhle rtěnku prostě nesundáte kolikrát ani dobrým odličovačem. Doporučuju olejový na oči. Jinak ji máte napořád. Odstín 12 jsem si koupila nedávno, protože byla zase ve slevě. To je další věc, kterou jsem chtěla zmínit. Na tu slevu se celkem vyplatí počkat. Vyšla mě na 149 korun. Jinak stojí něco přes dvě stě. Ta 12 na rtech vypadá jako přechod červené a růžové, fajn na léto. I když růžovou na rtech moc nemusím, tahle mi nijak nevadí.


Další dvě rtěnky jsou od NYX. Teď je to celkem hodně skloňovaná značka, ale pamatuju si, že jsem si odstín soft spoken koupila už celkem dávno, když jsem procházela Douglas a narazila na tento stojan. Je taková tmavě hnědo červená nude. Nevím přesně jak to popsat. Ale strašně se mi líbí jak netypicky to vypadá. Pokud zrovna nechci mít výrazné oči, vždycky po ní sáhnu. Skvělá každodenní alternativa. Poslední odstín cherry skies jsem si koupila taky nedávno a ještě jsem jej nezkusila. Dlouho jsem chtěla něco v takovém dark berry odstínu. Strašně se mi líbila. Asi bude vhodnější a více využívaná na podzim a v zimě, ale nenechám se tím moc omezovat. Myslím, že tyhle čtyři základní odstíny jsou opravdu akorát na každou příležitost. Ještě bych chtěla nějakou světlou nude, ale tady musím najít opravdu ten pravý odstín, abych nevypadala, že mám na puse makeup. 😁

zespod 06 Dermacol, 03 cherry skies NYX, 04 sof spoken NYX, 12 Dermacol
U NYX se mi líbí více jejich textura a po zaschnutí tolik nelepí. Ale pokud pijete, jíte nebo mluvíte, časem tu rtěnku prostě sníte a zůstane vám na rtech takový škaredý ombre kraj. Určitě není tak dlouhotrvající jako ty Dermacol, ale zase tolik nevysušuje. Takže asi něco za něco. A opravdu není takový velký problém si to jednou dvakrát za večer opravit. Taky se mi líbí jejich matný finish. U Dermacolu máte na výběr mezi leským a matným finishem v podobě dvou fází. Přiznám se, že jsem ten bezbarvý lesk na druhé straně rtěnky ještě snad nepoužila. Pořád jsem spokojená s matnou i u nich. 
A co vy? Dáváte přednost matné nebo lesklé variantě?
Přeji krásný den ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM