Bourjois 123 CC creme - first impression

15:28

Už nějakou dobu sháním cokoliv, s čím bych si vystačila každý den, který se hodlám alespoň trošku líčit. Do nedávna jsem balancovala mei dny jen s korektorem, kdy jsem si připadala příšerně, a mezi dny s makeupem, kdy jsem zase cítila jistou vrstvu něčeho na pleti. Jak jsem byla původně nadšená ze svého makeupu, tak mi teď naopak přijde, že dostatečně dlouho nedrží, pleť vysušuje a ještě je strašně viditelný na pleti aniž by dostatečně plnil svou úlohu. Takže makeup od Goshe pujde do koshe. :D


Hledala jsem něco, co by bylo pro mou pleť ideání. Jelikož mám hodně světlý odstín se studeným podónem, strašně špatně se mi shání cokoliv v přesné barvě a taky na mě jde daleko více vidět jakákoliv nedokonalost. Netroufám si říct, čím to bylo, ale na konci zkouškového se mi strašně zhoršila pleť a já už jsem nebyla natolik sebevědomá vyjít jen tak. I když je to už daleko lepší, i tak mám sem tam nějaké začervenání nebo pupínek. Všimla jsem si taky, že můj korektor není přesně v odpovídající barvě a proto pak můj obličej vypadá flekatě.

Kdysi dávno jsem měla BB krém. Přišlo mi to jako geniální spojení dvou produktů. Ale absolutně se to nesetkalo s úspěchem. Musím říct, že v té době tady na trhu byl tak BB krém od Garnieru a pak jeden předraženej od L'Orealu. Měla jsem obě varianty od Garnieru - jak tu na mastnou pleť, tak tu na suchou. A musím říct, že obě dvě mi pleť tak neskutečně mastily, že se tomu až snad nechce věřit. S mojí extra mega přesušenou pokožkou. A tak jsem na tenhle typ makeupu zanevřela. To jsem ale neměla dělat.

Od té doby jsem sháněla cokoliv lehkého, co neucpává póry, bla bla znáte to. Až na Rimmel Match Perfection mi nikdy nic moc nevyhovovalo. Až do teď. Dlouhej příběh... Jako vždy. I když je to fakt asi hovadina, taková story ohledně makeupu, tvoří to taky část toho, jak se každodenně cítím. Přejdu teda k věci.



Objevila jsem tenhle CC krém a je to sen. Je úplně skvěle lehký, dobře kryje i sjednocuje. I když stále něco skrz sebe pouští, pleť vypadá celkově úplně přirozeně a sjednoceně, co se barvy týče. Vůbec ho na pleti necítím, ale když po ní přejedu, je hladká a sametová - spíš jako kdybych použila jen podkladovou bázi. Krásně hydratuje, ale nemastí! Navíc má SPF 15, což se hodí. Na obalu je uvedeno, že obsahuje nějaké tři druhy pigmentů, které vyrovnávají začervenání, tmavá místa a kryjí únavu. O tom teda asi nemůžu mluvit, jelikož jsem tohle moc nespozorovala.

Krém jsem měla na sobě už třetí den a musím říct, že drží skvěle. Je to produkt, na který se můžu opravdu spolehnout. Proto považuji za svou občanskou povinnost vám o tom povědět. Myslím, že na kosmetiku z drogerie je to neskutečně dobrá kvalita. Samozřejmě mějte na paměti, že mám suchou pleť, která je celkem citlivá. Tudíž pokud máte jiný typ pleti, nemusí vám vyhovovat tolik jako mě. I když Bourjois deklaruje, že je vhodný pro všechny typy. Určitě bych jej být vámi vyzkoušela, pokud hledáte něco jako je CC krém, či lehčí a svěží krytí.

Mějte krásný den :)


You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM