mindstream: block on blog

19:44

Nějak nevím o čem psát... Snažím se každým příspěvkem něco říct, s něčím poradit, něco ukázat...  V posledních dnech se ale moje myšlenky ubírají jiným směrem. Nechtěla jsem to sepsat, protože mi takový článek přijde až moc negativní, ale zkusím to podat neutrálně. :)


Snažím se přijít na to, co cítím. Abych se pak mohla posunout dál. Na sociálních sítích sleduju hodně blogerů a lidí z tohoto světa. Většinou hlavně kvůli tomu, abych se učila. Ve většině případů se mi třeba jejich tvorba úplně nelíbí nebo nemám stejný styl, ale je taky dobré tohle registrovat. Člověk pak přijde na to, co má vlastně rád a co sám chce.

Mám tenhle svět ráda. Přijde mi fascinující, že naše doba umožňuje z téhle vášně, posedlosti, hobby udělat plnohodnotnou práci. Časem jsem se naučila respektovat tvorbu všech. Nesnažím se být negativní ani nikoho shazovat. Snažím se vžít do jejich situace. Protože to, co dělají a vytváří ostatní, určitě dělají se stejným zapálením jako já. Aspoň doufám. A pokud jim to přináší tolik radosti, stojí to za to. Tím chci říct hned na úvod, jak to mám.

Jsou ale věci, který mě poslední dobou napadají stále dokola. Cítím se asi strašně ohromená. Každý den u těch samých lidí vidím tuny a tuny produktů. Buď jim přišly zdarma nebo si je koupili, to je fuk. Hlavně nechci aby to vyznělo tak, že to někomu závidím. Vůbec ne, těžko si dokážu představit, co já bych s tím dělala. Navíc když jeden takovej balíček obsahuje veškerej můj makeup. :D Hlavně pokud to samý vidím v jeden den na všech profilech, přijde mi, že je tady něco špatně. Pak začnu mít alergii na ty věci jen díky té četnosti, s jakou se objevují. A tak mám potom vždycky pocit, že všechno bylo řečeno, ukázáno... A že tu není pro mě místo.

Zároveň vidím, že i když chci ve smyslu blogu růst, nechci rozhodně směřovat k něčemu takovýmu. Ale zase pokud bych se tím ráda živila, asi by bylo dobrý si nějakou kačku vydělat. Takže se točím v takovým bludným kruhu. Rozhodně se nikdy kvůli penězům tenhle blog nestane něčím komerčním (to chci vyjasnit hned, protože to bude trvat sto let než za tohle dostanu peníze, což je v pořádku). Budu tady psát a představovat jen to, za čím si stojím. Jako do teď. :)


Jen se občas asi ocitám v situaci, kdy mě tohle strašně pohlcuje a nemám prostě chuť nic tvořit. Je to vyčerpávající. Snažím se do každýho článku vnýst duši a srdce do každé fotky. I když to tak možná nepůsobí. Asi jsem jen kreativně unavená (existuje něco takovýho?). Měla bych si lupnout nějakej kreativní nakopávač. :D Třeba zítřejší Malou noc módy tady v Brně! Budu fotit a psát do roztrhání těla.

Pokud se s tímhle problémem taky potýkáte a náhodou máte řešení, či nápad jak se z toho dostat, uvítám cokoliv. Myslím, že jsem na dobré cestě, ale příště by mi to mohlo pomoct ten proces urychlit. :) 

A děkuji za přízeň. :) 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Myslím, že děláš správně. Zachovej si svou upřímnost, to tě bude vždy dělat jedinečnou. A pokud bys měla v budoucnu na blogu dělat reklamu stejným výrobkům jako všichni ostatní, tvůj styl psaní a myšlení bude vždy originální! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tohle snad nejde ani nic "víc" napsat <3 DĚKUJU!

      Vymazat

INSTAGRAM