salon č4

17:34


Mám za sebou další milé setkání, tak proč o tom nenapsat...

Dnes jsem měla možnost poznat Filipa, Šárku a hlavně SALON č4. Filip se stará o pánskou módu a vše, co se kolem ní točí. Šárka, majitelka salonu, oblečení navrhuje. Díky jejich pozvání mám možnost vás seznámit zase s něčím jiným. 

Oba dva jsou velice vstřícní a milí lidé, a tak jsme se dali celkem rychle a snadno do řeči. Mimo jiné jsem se dozvěděla spoustu věcí o jejich práci, myšlenkách a konceptu, který vytváří. Salon č4 je vlastně taková platforma, umožňující co nejosobnější rozměr při práci se zákazníky. Jedná se o krejčovství, showroom a funkční prostor v jednom. Kromě Filipa a Šárky tady potkáte také švadleny a krejčí, kterým můžete při troše zvědavosti nakukovat pod ruce. A pokud je nechcete rušit, můžete si všimnout prostoru jako takového, kterému vdechuje úžasnou atmosféru starý nábytek, všudypřítomné látky, šicí stroje, hotové oděvy, oděvy v procesu, pomůcky na šití a doplňky. Jak můžete vidět v další záplavě fotek, bylo na co koukat.

Salon se snaží o nadčasovost. Když už si totiž dáte tu práci s vymýšlením oděvu a jeho následnou realizací, tak jistě chcete, aby to nějakou chvíli vydrželo. Což je ostatně neodmyslitelná výhoda kvalitní ruční práce a výběru materiálu. Buď si můžete nějaký již existující kousek nechat upravit nebo vám zde ušijí, co vám na očích uvidí. Chybou by bylo domnívat se, že Salon nabízí služby především ženám. Na pány zde také mysleli. Každý z nich si může sestavit svůj vlastní oblek na přání od nití až po knoflíky. Většina chlapů, alespoň v mém okolí, vždycky strašně nerada oblek vytahuje a nosí. Přitom nošení obleku by mělo být příjemným zážitkem, pokud tedy správně padne a ne osinou... však vy víte kde.

Právě osobní přístup, komunikace a přítomnost zákazníka v procesu tvorby zaručují spokojenost na obou stranách. Před érou konfekce a quick fashion nebyla tato forma v oděvním průmyslu ničím výjimečným. Právě naopak. Možná i v tomhle by se ona zmíněná nadčasovost dala najít.

Dnešní dopoledne pro mě bylo velice zajímavým a přínosným rozšířením obzorů na poli módy. Rozhodně pro mě není setkání jako tohle samozřejmostí a asi nikdy nebude. Jsem ráda, že jsem mohla na skok vklouznout do zákulisí Salonu a jsem ještě raději, že vás můžu vzít s sebou. Salonu č4 jste si mohli všimnout už na fotce z NESTu, kde měl malou prezentaci svojí tvorby, ale budete jej moct také vidět na Malé noci módy tady v Brně. Mimo to sídlí na Čápkově 4. Je celkem pravděpodobné, že o něm uslyšíte znovu i prostřednictvím tohoto blogu. 

Já už ale nebudu dál zdržovat. Mrkněte na fotky a udělejte si obrázek sami. Nebo ještě líp, stavte se a nechte si něco ušít. Nějaký vlastní design, který nikdo jiný nemá! <3





                     



Osobní přístup, možná až rozmazlování... Kafíčko, čajíček?








Jak už to tak bývá, neodešly jsme s Domi s prázdnou. Obě jsme si vybraly a koupily náramek. I když já doplňky moc nenosím, tenhle si mě opravdu získal... Nejen, že budu mít památku na dnešní krásné dopoledne, ale podle kombinace kamenů by mi měl přinášet klid a lásku. Co víc si přát...



You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM