nest

13:11



Dnes bych vás ráda zavedla na kouzelné místo v srdci Brna. Přesněji nad jeho srdcem, protože se nachází v osmém patře, odkud je opravdu neskutečný výhled. Neskutečný pohled je ale i na samotný NEST - tak se totiž jmenuje tento nově otevřený showroom designového nábytku.


Jakmile jsem vstoupila, moje estetické cítění zemřelo blahem. Proto se připravte na neskutečnou záplavu fotek. Asi není v mých silách jejich počet zredukovat na menší, než je zde.


Celou akci doprovázelo občerstvení z dílny VE-KA (geniálně složené Vendula a Kateřina), které bylo na pohled a stejně tak chuťově naprosto vynikající. O sekci nápojů se postarala dvojice baristů z Rebel beanu, o něco ostřejšího zase just Wine. Celkově sem se cítila jako v sedmém nebi (ale v osmém patře :D) a chtěla bych si všechno odnést domů. Jsem přešťastná, že jsem měla možnost odnést alespoň kupu fotek a podělit se tak s vámi o tento skvělý sobotní zážitek. Na místě tak fotogenickém se opravdu fotí jedna báseň, ještě když je tak nádherně prosvětlené.




aloe od TAMASVIGH




NESTandardní otevření, jak se jmenovala akce u této přiležistosti, jsem našla v eventech jak jinak než na facebooku. Většinou se bojím na takové akce chodit, protože nevím, zda nejsou soukromé. A když už příjdu, ostýchám se vytáhnout foťák, protože nikdy nevím, zda to nebude někomu vadit. Nicméně zde jsem se setkala s naprosto milým přístupem, a proto jsem hned měla větší kuráž opakovat nepovedené záběry a dostat do foťáku jen to nejlepší z celého prostoru.

květiny od Báry Rous Květové


Připadala jsem si jako malá, ale tyhle designové dekorace mě naprosto uchvátily. Nemohla jsem se na ně vynadívat. Smekám před autorem a jeho božími nápady.


Kafíčko, Proseco, skvělé jídlo, a především úžasný designový zážitek - opravdu dlouho jsem nezažila něco tak příjemného. Do této chvíle se stále vznáším na vlně pocitů ze včerejšího dopoledne.


Pokud někoho z vás uchvacuje minimalistická estetika stejně, jako mě, určitě si přijdete na své. 




 





Aby toho nebylo málo, k tomu nádhernému prostoru, který je k mání i k pronájmu, patří i tahle senzační terasa. 
Přeji krásný zbytek neděle. Snad si ji užíváte stejně tak dobře, jako já... :)

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM