day 1, 2: be offline and meditate

16:34

Musím říct, že tahle challenge opravdu prověří, zda to myslíte vážně. Protože hned první den nasadí těžký kalibr. Být celý den bez internetu a ještě k tomu v práci? Myslela jsem si, že to bude těžký a budu se nudit...


Ale opak byl pravdou. Vstala jsem brzy (5:40), abych všechno stihla a přijela do práce včas. Tak jsme všechno nachystaly a sotva otevřeme, hrnou se lidi ze všech stran. A tak jsem se nezastavila až do půl čtvrté, kdy jsem se naobědvala a skončila mi směna. Na nějakej instagram nebo něco opravdu nebyl čas. Přijel pro mě přítel s tím, že se ještě mrknem na něco po obchodech a pojedem vrátit naši nefunkční tiskárnu (asi po roce). Domů jsme přijeli tak o půl šesté. Potom jsme se dívali na Hradeckou se Štěpánkem a já statečně vytuhla. :D Probudila jsem se asi o půl deváté a zanedlouho se hrálo finále dvouhry (tenis je jedinej sport co fakt ráda sleduju). Večer jsem zjistila, že jsem si ani nevytáhla mobil z kabelky. A taky, že mi za celej den ubylo asi 20% baterky. :D 

V době, kdy je většina lidí odkázaných na mobil a nevidí prakticky nic jinýho za celej den, je fajn zjistit, že já to nejsem. Asi by to bylo daleko těžší, pokud bych byla celý den doma a nudila se, jelikož v knížce, kterou právě čtu mi nějakou záhadou chybí 30 stran (ups). Možná tohle zkusím zopakovat ještě někdy. 

- Taky tak nesnášíte, když jdete někam s přáteli a všichni hledí do mobilu? -

Dnešní challenge je 15 minut meditace. Na to už se celkem těším. Jen tak si sednout, zavřít oči a čtvrt hodiny na nic nemyslet. Prostě být tady. Tak jdu na to a nechávám tady něco na čtení. :)

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM