summer muffins

11:42

Tak jsem to stihla... Tyhle muffiny nejsou nic světobornýho, ale ani neurazí. Recept dělám v několika obměnách a ještě se mi nestalo, že by se nepovedly. Takže si jej každý může upravit dle libosti a chuti. A klidně i na veganskou verzi s mandlovým mlékem.



Já jsem tentokrát zvolila:

  • hrníček celozrnné mouky *
  • hrníček mléka (jakéhokoliv)
  • čtyři lžíce rozpuštěného kokosového oleje
  • 1/3 hrníčku třtinového cukru (nechtěla jsem je moc sladké, vždycky můžete přidat či vyměnit za sirup nebo med)
  • dvě hrsti vlašských ořechů
  • půl prášku do pečiva
  • borůvky, maliny...
*mouku lze zvolit jakoukoliv, já si nejsem jistá co doma máme - asi směs celozrnné a špaldové :D

Smícháme vše až na kypřící prášek, ořechy a ovoce. Pak přidáme kypřící prášek a pořádně zamícháme, následně vmícháme ořechy. Ovocem zdobím většinou vršky až jsou muffiny naplněné ve formičkách, ale není to podmínkou. Pečeme na 180°C. Těsto je světlejší, což úplně nesvědčí těmto fotkám, ale na chuti to neubírá :)




You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM