overcoming my fear

14:56

 Tak jo, poprvé označuju label u článku fashion. Je to něco, čeho jsem se bála a taky nemohla dočkat. Protože tohle je ten pravý začátek. Má to můj obličej, můj styl a je to něco, na čem mi dost záleží. Což je jeden strach: neúspěch. Tím druhým je strach z objektivu :D

První focení venku, před lidmi. Je to co mám na sobě dost dobrý? No, těžko říct. Ale jsem to já, tohle nosívám. Nechtěla bych sem dávat oblečení, který bych si na sebe nikdy nevzala. Může to vypadat obyčejně, ale zároveň se to může někomu líbit a inspirovat. To bych moc ráda.

Já totiž nenosím nic složitýho, a proto asi soudím, že je to nezajímavý a nudný. Časem to třeba posunu na další úroveň. Ale je to začátek.


Teď už k samotnému focení... Nejdřív smíšený pocity. Musela jsem to vstřebávat. Nerada se předvádím, ale taky chci, aby ty fotky nějak vypadaly. Takže se to ve mě pralo. Já a modelka? Ne! Prezentuju tady něco, co mě baví a čím bych se chtěla zabývat i v budoucnu. Je jasný, že to ze začátku nebude haute couture, ale chtěla bych to vůbec?

sunnies and vest H&M, choker Stradivarous, bag and trousers Mango, shoes New Balance 

Jedno je jistý. Musím začít víc nakupovat a víc objevovat svůj styl. Aby to o něčem bylo. Nakupovat s rozumem. Pár kvalitních kousků, co to trošku oživí a dodají mi pocit, že už vážně něco tvořím. Mám ráda jednoduchý věci bez potisku, ne moc barevný a řvavý. Raději mixuju texturu a oživím to něčím dalším než je barva. V každodenních situacích nad tím samozřejmě tak moc nepřemýšlím a navlíknu na sebe skoro cokoliv. Do určité fáze jsem si myslela, že právě proto nemůžu být blogerka :D.
 A čím to oživit? Mě se líbí, když jsou kalhoty jednou nebo dvakrát ohrnuté, aby vynikl kotník. Má to totiž něco do sebe. A upoutá to pozornost i na boty. Tyhle NB mám už celkem dlouho a nosím je snad ke všemu. Díky tomu, že mají jen jednu barvu a styl hodí se opravdu ke všemu. Jedna z mých nejlepších koupí! A to samé se týče i kabelky. Některé tašky vypadají dobře jen pokud jsou opravdu plné. Tohle je taška která sice pojme všechno, ale pokud mám s sebou jen foťák, peněženku, klíče a mobil, nikdo to nepozná. Ke kabelce patří také odjímatelná vložka se zipem pro trošku lepší rozdělení místa v ní. Ulovila jsem ji ve slevě za čtyři sta a nelituju ani jedné koruny. Když se na to tak dívám, nemusím k ní ani nic hledat. Vypadá dobře sama o sobě v outfitu složeném z jiných barev.



Musím říct, že i když jsem to naprosto nečekala, focení jsem si užívala. Neumím se tvářit ani moc hýbat, pokud to nevidím v zrcadle. A tak jsem se rozhodla to nebrat tak vážně a udělat to nějak tak, jak to cítím (pokusit se :D). A vidím mírnej pokrok :D Doufám, že to z těch fotek jde taky cítit, jak moc fajn to bylo.


Na závěr bych chtěla vyjádřit největší dík svojí milované kamarádce fotografce Dummi <3. Neznáme se ani až tak dlouho, ale je to jeden z nejlepších lidí, jaký sem kdy poznala. A taky mám pocit, že to omílám pořád dokola, ale ono je to potřeba říct radši víckrát že :D  Bez ní bych si to nedokázala představit. Je mojí inspirací, která mi pomáhá jít kupředu do země snů. 
Tady je její tumblr, kde má více svých úžasných fotek. 
Doufám, že jí to budu moct někdy oplatit.


You Might Also Like

1 komentářů

INSTAGRAM