FAVOURITE MAKEUP

20:18


Každodenní věci po kterých sahám a chci se o ně podělit... Alespoň virtuálně :D
Vůni Downtown od Calvina Kleina už mám nějaký ten pátek. Zařadila bych ji spíše jako jarní až letní, protože rozhodně není tak těžká.  Na mě působí jako směs citrusů a květin, těžko říct jestli je to správně. Každopádně působí dlouho a tak jí stačí jen troška. 
Další položkou jsou štětce od BH cosmetics. V porovnání se Zoevou nebo Real techniques to zřejmě nebude až tak žhavá položka, ale mě to zatím stačí na každodenní líčení. Koupila jsem si celou sadu 12 štětců již dříve v nějaké akci. Svoji práci udělají a navíc jsou příjemné na tváři. A za rozumnou cenu.
O Tangle Teezeru se asi nemá cenu ani zmiňovat. to si prostě musí každý zkusit, aby pochopil. Pokud Máte dlouhé a často zamotané vlasy ale nechcete si vytrhat půl hlavy, za tohle budete platit zlatem.
Růžová houbička, kterou jsem si koupila nedávno a ještě testuji, slouží k odstraňování odumřelé pokožky. Pouze jej namočíte vodou a přidáte libovolný čistič pleti. Zatím jsem si ji oblíbila. Pro moji snadno se červenající pleť je šetrnější než peeling.


Mojí nejoblíbenější rtěnkou se stala tahle nude od Rimmel v odstínu 42. Každá z nás ji potřebuje a každá z nás po ní touží. Z této řady je na výběr široká paleta nude odstínů a tak si vybere každý nezávisle na odstínu pleti. 
Další na seznamu je konturovací paletka od Makeup Revolution. Dlouho jsem si nějakou přála koupit. Ale dokud nebudu mít vlastní příjem natolik velký, nechci si kupovat high end kosmetiku už jen z principu. Asi bych si ji tolik neužila, protože některé ceny jsou velice přemrštěné. A vždy si raději koupím levnější i když snad stejně kvalitní variantu, S Makeup Revolution mám dobrou zkušenost. Jediná věc, kterou bych jim vytkla je prašnost. Moc se mi ale líbí, jak sedí k tónu pleti. Koupila jsem odstín Ultra Fair C01. Nejen že mi sedí konturovací odstín s mírně studeným podtónem, ale jsem naprosto nadšená z jejich tvářenky, která má v sobě perleťové odlesky. Pleti dodá zdravé světlo, což lidé jako já s velice světlou pletí ocení. Nevím proč jsem se jim do teď vyhýbala. 


Poslední věcí je olej na rty od Balea z DM drogerie. Stojí něco málo pod 50 korun, ale hydratuje lépe než cokoliv, co jsem zatím zkusila. Moje rty jsou nejsušší právě v zimním období a proto jsem neváhala vyzkoušet tuhle novinku. Skvěle drží na rtech a má moc příjemnou vůni. Tak proč ne?


You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM