all time faves

23:50


Jak už víte, docela nerada něčím plýtvám nebo vyhazuji věci, které nedopotřebuji. Někdy to ale bohužel jinak nejde. Každopádně v případě těchto produktů si můžete být jistí, že se snažím vymáčknout i tu nejposlednější kapku nebo rychle sehnat nové balení. Jsou totiž pro můj život nepostradatelné. I když je nepoužívám třeba každý den, tak se k nim ráda vracím. Třeba jako k Lumi drops od Gosh, které koupíte ve Fann parfumerii a vydrží asi tak na tři generace vaší rodiny. Jako vážně. Mám pocit, že toho produktu vůbec neubylo. Je to lehký tekutý rozjasňovač vhodný i pro dny bez makeupu, pokud chcete tváři dodat trošku víc světla a zdravějšího vzhledu. Vypadá neskutečně přirozeně a hrozně příjemně se s ním pracuje. Pokud vím, tak od té doby, co jsem si tohle balení kupovala, rozšířili nabídku odstínů. V podobné verzi mají, myslím, i tvářenky. Možná tam někdy znovu zabrousím...


Jako další bych určitě jmenovala korektor Fit me! od Maybeline. I když tuhle značku jinak moc nevyhledávám, musím říct, že opravdu skvěle a hlavně přirozeně kryje. Hlavně v těch chvílích, kdy to vážně potřebuju. Zkoušela jsem jej nanášet prsty i štětcem a v obou případech funguje naprosto skvěle. Moc nepoužívám původní aplikátor, po otevření většinou malé množství nanesu na horní stranu ruky a pak zakrývám jen určitá místa. Stojí asi sto dvacet korun a nedám na něj dopustit. Pořád mám navíc první balení, což je asi z fotky docela znát. 

Rouge edition Velvet od Bourjois je takovou tou super každodenní rtěnkou, která je sice dlouhotrvajícíc, ale jakmile začíná ztrácet svou intenzitu, vypadá pořát přirozeně. Vybrala jsem si schválně odstín hodně podobný tomu mému. Ale celkově si myslím, že poměr cena výdrž není vůbec špatná. Jediným nedostatkem je asi taková zvláštní "vůně", kterou ale cítím jen když rtěnku nanáším. Je to takový ten perfektní mezikrok, pokud se nechcete pouštět do dlouhotrvající rtěnky typu NYX nebo Sephory, ale ty klasické jsou na vás málo dlouhotrvající. Snad to dává aspoň trošku smysl... Prostě drží dýl než klasická, ale ne tolik, aby potom bylo poznat, že jí kousek chybí.

O dalším produktu jsem se už jednou zmiňovala, ale byla to trošku jiná forma. Rituals jako značku mám ráda už hoodně dlouho. Dříve jsem ale používala sprchovou pěnu, nyná jsem sáhla po sprchovém oleji. Musím říct, že už jej z ruky nedám, i když je to rozhodně víc než dost za každodenní sprcháč. Kromě toho, že strašně miluju vůni celé zelené řady Ritual od Dao, strašně kvituji tu konzistenci. Je to prostě něco trošku víc než sprcháč. Přesně vystihuje, o co se značka snaží - je to takový rituál. Snad úplně každého ta kombinace olejové textury a vůně musí přinutit si tu sprchu užít a na chvíli vypnout. Je jedním z těch produktů, které na kůži cítíte ještě ráno po večerní sprše, což zbožňuju. Navíc jsou všechny produkty až na Ajurvédskou řadu vegan.


Poslední na pořadu jsou tužka na obočí a linka na oči. Mám sice od přírody docela husté obočí, ale na obou stranách je tak zvláštně vykouslé, tudíž je musím trošku zarovnávat. Nezažila jsem nic rychlejšího, než tužku od Makeup Revolution Duo Brow Definer. Má strašně zvláštní trojuhelníkový tvar, ale každou z těch hran jde naprosto přesně, rychle a hlavně přirozeně dokreslit cokoliv. Naprosto geniální, i když na první pohled zbytečný, je kryt na druhý konec s kartáčkem. Na většině tužek totiž není a pokud člověk cestuje, nabalí se do něj všechno možné. Ne vždycky to jde dolů. Na značce Makeup Revolution mám ráda strašně moc věcí. Jejich produkty jsou kvalitou úplně jinde než většina drogerie daleko vyšších cen. V Česku to zatím není úpplně zavedená značka, ale k mému příjemnému překvapení třeba v drogeriích Rossmann rozšířili nabídku. Jinak je samozřejmě k dostání na internetu, ale tam si to člověk moc nevyzkouší. 

Druhá dokonce novinka je linka ve fixu Calligraph od Catrice, která je konečně tím, co jsem v lince tohoto formátu hledala. Zkoušela jsem jednu od Bourjois, od Essence, od Maybeline, myslím, že i Alverde a Dermacolu. Buď strašně rychle vyschla, špatně kreslila, přestala malovat špičkou, zažmolkovala se, prostě životnost každí z nich byla asi tak dva měsíce. A na to opravdu zvědavá nejsem. Kdežto tahle od Catrice je něco mezi fixou a štětcem. Hrozně přirozeně se ohýbá a kreslí i tu nejtenší linku, což mi naprosto vyhovuje, ale je černočerná a precizně pevná. Nedělá roztřepané okraje, nestírá se až tak moc. Na špatný linky prostě nikdo ráno nemá čas, dost na tom, snažil se mít obě stejně...


Krásný den ❣️


You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM