Random new bits

22:05


Přeji krásný svátek všem ženám! Dnes to vypadá, že nám chce přát i počasí a konečně mám pocit, že snad bude brzy i jaro. Taky už máte té ukrutné zimy a studeného větru dost? Minulý týden jsem díky tomu ani nemluvila. Ještě, že můžu aspoň psát a podělit se s vámi o beauty novinky, které jsem za poslední dobu nasbírala. 

Pokud si pamatujete, jak jsem v jednom z předchozích článků jsem psala o makeupu Revlon, víte, že jsem z něj nebyla vyloženě nadšená. Z čeho ale nadšená jsem je tenhle BB cream od Bourjois s názvem Healthy mix (jsou dva druhy, tenhle je z řady anti-fatigue/proti únavě). Od stejné značky jsem dlouhou dobu předtím používala CC cream, ale ani ten nebyl úplně to pravý, aspoň pro mou pleť. U tohoto cítím, že mi vyhovuje ještě daleko lépe. Je hodně lehký a dobře se roztírá - jak prsty tak i štětcem. Nevím jak to popsat, ale jeho krytí je něčím docela zajímavým. Není to úplně nejvíc maskovací makeup/krém, což jsem stejně nikdy ani nechtěla. Kryje docela přiměřeně, ale hlavně krásně sjednotí a vyhladí pleť, takže vypadá přirozeně. I po nanesení není ani matný ani lesklý, opravdu kopíruje strukturu pleti, jen ji vylepšuje. Na drobné nedostatky budete asi stále potřebovat korektor, což mi vážně nevadí. A pokud chcete inspiraci i v těchto produktech, čtěte dál...


Konečně jsem se odhodlala vyměnit svůj tolik používaný Akcecolor za dost podobný produkt, který v sobě ale neobsahuje léčivé složky. I když to mojí pleti nikdy nevadilo, nemusím to dál pokoušet a přivodit si tím nějaké problémy. Navíc bych řekla, že už byl docela staršího data, což je další z věcí, které je rozhodně potřeba si u kosmetiky hlídat
Sáhla jsem po Make up cover od Dermacolu. I když je Dermacol česká značka, tenhle korektor svým jménem a kvalitou přesahuje naše hranice. Viděli jste třeba to video, kde jej použijí na úplně potetovanýho chlápka? Nikdy by nikdo nepoznal, že má tetování, dokonce je to i voděodolné. Další plus je paleta odstínů, která je obzvlášť bohatá, což u korektorů nebývá v dorgeriích zvykem.  Tam jich mají minimálně šest a na stránkách pak daleko víc. Kryje skvěle i při malém množství. I když nejsem moc příznivcem několika vrstev na obličeji, moje pleť má občas těžší období, pro které se tohle fakt hodí. Nebo pro ty super pytle pod očima způsobené nedostatkem spánku, protože přes den nejsem na blog schopná nic smysluplnýho  napsat a večer mám najednou nápadů až moc. 


I když jsem toho o svých oblíbených dlouhotrvajících rtěnkách od NYX napovídala dost, chtěla jsem so rozšířit obzory a zkusit i tyhle Rouge Edition Velvet od Bourjois. Něco víc každodenního, víc přirozeného a méně co do času náročného. A myslím, že jsem vybrala dobře. Na rozdíl od NYX jsou tyto víc krémovější a víc hydratují, i když zase tak dlouho nevydrží, což mi tolik nevadí. Po jídle nebo pití je barva sice míň intenzivní, ale stále vypadá docela přirozeně a nerozmazává se. Jediné co mě překvapilo, bylo, že oproti testru vypadá trošku víc růžově, než jsem chtěla, ale to je možná rozdílem denního světla a vnitřního osvětlení.


Pro dny, kdy se neplánuju malovat, ale chtěla bych mít aspoň trošku pocit komfortu a sjednocené pleti, jsem si oblíbila Glam Nude od L'Orealu. Je to asi nejpodivnější věc, jakou jsem kdy viděla. Tenhle BB krém je totiž bílý s takovými stříbrnými částicemi a zabarví se až postupným nanášením na pleť přesně podle vašeho tónu pleti. Mají dvě varianty - pro světlejší a tmavší pleť, ale jinak mi přijde, že mi vážně sedí. Což je skoro nadlidskej úkol. Jen jsem zjistila, že to funguje správně na čistou pleť. Když si pod něj dám krém, dělá to trošku neplechu. Samozřejmě když jej pak odličuji, má barvu klasického makeupu, ale prostě je to bílý a pak se to zabarví... Tohle mě bude ještě chvilku fascinovat. 🤔


Poslední věcí, o které se chci zmínit, je pudr. Není asi ničím výjimečným ani světoborným, jen kdyby se chtěl někdo inspirovat, tak tento teď používám. Mám raději sypké pudry a tenhle od Dermacolu mi přišel jako fajn volba. Nepoužívám pudr moc často, proto nepotřebuju nic super fancy. Ale zase chci, aby fungoval. Navíc na tento jsem slyšela samou chválu, takže šlo spíš o bezpečnou volbu (a byl ve slevě haha). Je skoro průhledný, takže opravdu jen zmatní a fixuje, není určen pro korekci barvy nebo co já vím... Dalším, který bych chtěla zkusit, je Banana powder od Gosh, ale to jen v případě, že pudr začnu používat častěji a ne jen na focení nebo pro těžší večerní líčení. 


S každou ze zmíněných věcí jsem opravdu moc spokojená, pro mou pleť fungují naprosto skvěle. Proto doufám, že pokud se pro některou z nich rozhodnete, budete stejně nadšení, jako já. I když dnešek možná spousta z vás nijak neslaví - v čemž se docela shodneme - přesto doufám, že se máte krásně a jste obklopeni spoustou skvělých lidí, kteří plní každý váš den radostí. 

Mějte se co nejlíp to jen jde ❣️




You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM