everyday essentials

11:24


Krásnou středu všem a těm trpícím o zkouškovém ještě o to hezčí! Konečně jsem si našla čas udělat tento článek! Do nového roku jsem totiž vstoupila i s několika novými produkty každodenního líčení. Některé z nich používám už déle, ale jsem si jistá, že se na blogu ještě neobjevily. Pokud jste taky zastánkyněmi jednoduchého a rychlého líčení, možná v nich najdete nějakou inspiraci. Při každodenním snažení všechno stihnout jsem totiž čas strávený líčením osekala na minimum. Tím pádem každý den používám opravdu jen ty produkty, na které se můžu dostatečně spolehnout. Většinu z nich stejně ani denně nevyužiju. Nelíčím se totiž každý den. A občas použiju opravdu jen korektor, řasenku a gel na obočí. 


Ten se stal zrovna jedním z těch "swear by" produktů, bez kterého si my holky s neposedným obočím život představit opravdu neumíme. Je to Brow Drama od Maybeline. Když jsem se s řasenkou na obočí seznámila prvně, byla jsem k ní docela skeptická. Má trošku tmavší barvu než mé obočí a zároveň je na konci kartáčku taková koule štětin, která vypadala dost bizardně. Co jsem ale netušila je, že právě díky ní se gel rovnoměrně a velmi přirozeně rozprostře a zafixuje obočí, které tak vypadá jako daleko lepší a upravená verze toho mého. 

Další věc, od které ale v poslední době trošičku upouštím, jsou kleštičky na řasy, tyhle konkrétně od Ebelin z DM. Jednak se mi strašně líbila jejich černá barva a taky je k nim v balení pár náhradních gumiček, kdyby mi ta původní zteřela. Kleštičky používám hlavně kvůli brýlím, protože moje řasy rostou docela rovně dopředu a tím pádem si brýle nemůžu moc pohodlně nasadit. Pokud máte podobný problém, tak tahle sranda stojí za zkoušku, i když to vypadá jako středověký mučící nástroj. :D Po pár použitích se s tím naučíte a už se nebudete cvakat do víček jako já.

Úplnou novinkou je pro mě konturka na rty od Trend it up z DM. Tahle značka je DM vlastní a pokud vím, není testovaná na zvířatech, takže jupí. Chtěla jsem pro začátek nějakou barvu, která se shoduje s tou mojí a pouze zvýrazní moje rty. Hlavně nestojí moc, takže když se mi tenhle způsob líbit nebude, nemusím si to vyčítat. Zatím jsem ale docela spokojená s výsledky. 



K tomuhle Colorstay makeupu od Revlonu možná asi nemám tolik co říct, protože jej nenosím každý den. Ale je to fakt první shoda mojí pleti s nějakým odstínem, i když sama vím, že to skoro splývá se stěnou za ním. Je lehký, ale zároveň docela dobře kryje. Neucpává póry a zůstává na místě docela dlouhou dobu po nanesení. Takže skoro všechno, co jsem si od makeupu přála, v jednom produktu. Ale něco mi říká, že ten dokonalý makeup pro mne jsem prostě ještě nenašla. Každopádně tento se mojí představě blíží docela urputně. 

A hned vedle něj můžete vidět můj další objev - hnědá fixa na oči. Nikdy jsem se moc necítila svá, pokud jsem měla černou linku na očích, protože mi to přišlo příšerně tvrdý na můj světlý obličej. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet hnědý odstín. I když je to docela tmavá hnědá, mám pocit, že mi sedí daleko více a celé líčení pak vypadá přirozeněji. Tuhle mám teprve pár dní, takže budu ještě zkoušet. Jmenuje se Master Precise od Maybeline a má tak jemnou špičku, že s ní vykouzlíte opravdu tu nejtenší možnou linku. Jen doufám, že nebude vysychat moc rychle, jak u těchto jemňoučkých konců bývá zvykem.


O balzámu na rty od Onest a CK vůni jsem se rozplývala už v předchozím článku, takže tím vás rozhodně zatěžovat nebudu, i když bych o nich asi mohla vykládat dalších x hodin. S pravidelným nošením parfému jsem se v té vůni opravdu našla. I když je na první přivonění trošku koncentrovaný, není silný ani těžký, právě naopak. Je takový docela svěží ale s kořeněným nádechem. Trošku mi připomíná až pánskou vůni, i když to opravdu pánská vůně není. Ale právě tím mě docela vystihuje. Je perfektní i pro ty dny, kdy jdu ven v podstatě za kluka - v mikině s batohem a v teniskách. A nevoním při tom jako kytice růží, což se fakt nehodí. 

Poslední věcí, která zde není ani tak zřetelná, je konturovací trio od Revolution makeup. Ve svém úplně prvním článku o kosmetice jsem o něm psala, pouze v jiné barevné podobě. Tahle trojice odstínů je spíše do bronzova, ale k mému překvapení jsem si ji oblíbila více, než tu předchozí, kde byla třeba perleťově růžová tvářenka. Tady je spíš taková do meruňkova, a ta mě taky moc baví. Jak jsem říkala, nepoužívám ji ani zbytek každý den, ale občas sama splývám se stěnou, tak je dobré, dát obličeji trošku definice. Velmi přirozený highlighter se dá navíc použít skoro kdykoliv, jen tak pro rozjasnění.

A jaké jsou vaše každodenní nezbytnosti?💄
Krásný zbytek dne ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM