pink power

10:00

Po dlouhé době je tu zase kosmetický článek. Jelikož jsem člověk, který když najde to správné, tak se toho drží, kosmetiku a krémy nevyměňuji tak často. Což se teď ukázalo jako chyba. Poprvé také uvedu produkt, se kterým sem opravdu nebyla vůbec spokojená. Dopředu předesílám, že to zřejmě dost záleží i na typu pleti.

Radost z dua Mixy a Alverde mi myslím vystačí na hodně dlouho. Jsem opravdu mile překvapena, že produkty z drogerie dosahují kvality lékárenské kosmetiky. Navíc si z jejich nabídky vybere snad každý.


Ale zpět v čase... Po recenzi od jedné zahraniční blogerky jsem si koupila dvoufázovou micelární vodu 3v1 Garniere skin cleansing. Strašně hezky voní a její složení je celkem příjemné, bohužel ale nedělá vůbec to, co se od micelární vody očekává. Nejen že pořádně neodličuje, a to ani řasenku ani makeup, ale zanechává takový divný mastný film na pleti a já prostě nemám pocit, že je můj obličej čistý. Cítím se po ní strašně umaštěně, navíc když zbytky smyju vodou, najdu potom stopy řasenky a makeupu na ručníku. A dost mě štípala v očích.

Na stránkách je uvedeno, že pleť dokonale odlíčí, zklidní a je vhodná pro všechny její typy, včetně té citlivé. Za mě neplatí ani jedno, bohužel. Je pravda, že pleť nijak nedráždila, ale to samé by mělo platit i pro oči.

A protože mě tahle micelárka totálně zklamala, začala jsem se poohlížet po další. Moc často si nekupuju další produkt, pokud jsem ten samý předtím nevypotřebovala. Tady to ale jinak nešlo. Proto jsem sáhla po své oblíbené Mixe. Vždycky jsem používala modrou řadu, aspoň myslím. Takovou tu neutrální. Teď mě zaujala růžová, která je na citlivou pleť.

Musím říct, že jsem s ní ještě daleko víc spokojená, než s tou modrou. Odličuje daleko lépe, z pleti vytáhne i poslední zbytek čehokoliv a zanechá póry krásně otevřené a prodyšné. Opravdu radost se s ní odličovat. Takový pocit čisté pleti jsem neměla ani s růžovou Biodermou. Za mě opravdu výhra. Navíc za necelých sto padesát korun úplně pecka. Zvlášť teď v tom vedru, kdy se člivěk ani moc nelíčí, je dobrá i na osvěžení a odmaštění zpoceného obličeje.

Další novinkou v denní rutině je noční krém od Alverde s výtažky z avokáda. Naprostá pecka (avo pecka)! Docházel mi noční krém a jak už jsem v předešlých článcích psala, modrá řada od Yves Rocher mě moc neuchvátila. Noční krém z této řady se špatně vstřebával, nedal se roztírat a taky nesplňoval moje vyživující kritéria. I když je teď léto, moje pleť je stále sušší a potřebuje se i díky vlivu slunečních paprsků daleko více regenerovat. O víkendu jsem si ještě trošku připálila obličej, takže větší péče o pleť je na místě.


Tohle byla koupě naslepo, rozhodně toho ale nelituji. I když je poměrně hutný a rozetírá se hůř než ostatní krémy, pečuje neskutečně. Krásně vyživuje, ale nemastí. Mojí pleti rozhodně strašně svědčí. A voní jako skořice, což bych od avo krému opravdu nečekala. Myslím, že s tímto složením v poměru k ceně dává Alverde na frak spoustě i daleko dražších konkurentů. I když ho člověk dokonale nerozetře, postupně se sám tak nějak rozpustí a vpije do pleti. Druhý den ráno mám obličej svěží a hydratovaný.

Růžová prostě vede, co si budeme povídat  💟

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM