Burgrfest

10:22



Dostála jsem svým předsevzetím (nemám to slovo ráda, ale nevím, jak to jinak nazvat) do nového semestru. Začala jsem chodit do studentského časopisu. Jak už to tak bývá, moc se mi nechtělo. Doposud jsem všechno do školy psala z "donucení". Všechno bylo povinné. Proto tohle pro mě byla výzva - nebyla a nejsem si jistá, zda umím psát všechny ty žánry dobře. Začala jsem tedy studiem korektury článků prostřednictvím jedné dobré duše. Abych se moc nezahltila teorií, začínám něčím příjemným.

V sobotu jsem se přidala ke kamarádkám a šla jsem fotit "Burgrfest jako Brno". Byla to naprosto spontánní akce, navíc nad rámec mnou do budoucna připravovaných článků. Jelikož šlo o focení jídla, užila jsem si to do sytosti. A tady je výsledek - pár mých nejoblíbenějších záběrů. :)





Tenhle mini burgr byl děsně roztomilej...



You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM