day 11-14: I'm late

20:55

Omlouvám se za zpoždění a mám dokonce i výmluvu. :D Byla jsem v práci. :(


den 11.
Dívám se na úkol pro den jedenáctý - přehodnocení závazků a povinností. Mám pocit, že to není jedenáctý den, ale minimálně dvacátý. Tak přehodnocuju, přehodnocuju... Řekla bych, že je vše tak, jak má být. Jen bych si přála, abych v dalším roce byla víc aktivní ve škole (ne, vůbec si to neslibuju každej rok) a taky bych chtěla pracovat sama na sobě. A daleko víc než do teď. Určitě ze sebe dokážu vymáčknout daleko víc, jen se mi moc nechtělo asi do teď.





Je pravda, že skoro celé prázdniny pracuju a pokud nepracuju, tak nabírám síly do práce. Trošku přeháním, samozřejmě… Ale opravdu bych si chtěla za odměnu nadělit jeden týden na chalupě, třeba teď v září. :) A pak do toho zase vlítnout s novou energií.

den 12.
Cíle pro tento rok. Tak to je celkem jasný. Psát články, zveřejnit blog, být úspěšná ve škole i při hledání stáže a hlavně - si to všechno děsně užít. A trávit čas s blízkými. :) Tohle všechno a jsem spokojená! Možná sem tam nějaká návštěva ikei nebo malé malování doma. Nakonec je asi dobře, že jsem tyhle čtyři dny spojila v jeden, protože k tomuto tématu asi nemám co víc dodat. Jen doufám se zatajeným dechem, že se mi to všechno jakž takž podaří...

den 13.
Haha - vyčistit si šatník. Trošku s křížkem po funuse. Necelý měsíc zpátky jsem to udělala. A velice radikálně. Až na pár nejteplejších mikin, co jsou sice nevzhledný, ale zahřejou, šlo všechno pryč. Celej velkej pytel teď čeká dole ve sklepě, až najde lepší uplatnění tam, kde je to potřeba. A další velkou tašku plus krabici s několika páry bot vezu na chalupu, abych se tam pořád neklepala zimou. Je to sice strašný klišé, ale čím víc jsem byla radikální, tím líp se mi teď vymýšlí outfit a celkově se mi líp orientuje ve skříni, kterou navíc sdílím s čistícími prostředky a mixéry. :D Věci, kterými jsem si nebyla úplně jistá jestli dát na chatu, protože jsou moje oblíbené, ale zase je nenosím ven, jsem dala do šuplíku na doma. Hodně daleko od skříně, aby se tam nepletly.

Fakt jsem dost spokojená. Daleko líp se mi teď i určuje co potřebuju ještě koupit a co ne. V mojí skříni se dá snad všechno kombinovat se vším. Nikdy jsem nebyla ta, co by si koupila jednu věc a k ní celý outfit, protože to k sobě jde a pak to nenosí s ničím jiným. Kdyby jste mě potkali na ulici v běžný den (což je asi každý, pokud nejdu někam s přáteli nebo fotit), asi by nikdo z vás neřekl, že nad tím co mám na sobě nějak extra přemýšlím. Já asi neposoudím, jak mě vnímá okolí, ale tak tipuju. Hlavně když jdu na procházku se psem. V zimě večer klidně i v pyžamu. :D Ale takhle jsem to já. Stejně co víc potřebuju? Jendy roztrhaný kalhoty, šupáky a volný tričko? :D



den 14.
Naučit, nebo alespoň začít se učit něco nového. Když jsem nad tím přemýšlela, napadlo mě hned několik věcí. Třeba být trpělivější: občas se nesmyslně vytáčím kvůli prkotinám a tak... Ale to mi přijde trošku na dlouho. A tak bych se chtěla trošku víc naučit cvičit(?) yogu. :) To, co jsem do teď praktikovala, byla yoga pro začátečníky, zaměřená spíš na naučení cítění a poznání hlavní myšlenky. Ale chtěla bych zkusit i takovou tu klasiku. Chci vědět, jestli by mě to bavilo a hlavně zklidnilo. A taky jestli toho budu schopná sama doma nebo budu muset zajít párkrát na nějakou hodinu.




Tak já to půjdu zkusit a dám vědět... :)


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Čistku šatníku jsem taky dělala, jen ne tak radikální. Je to hrozný, ale mám ve skříni věci z doby, kdy mi bylo 13 :D a ještě strašnější je, že některé patří mezi moje fakt oblíbené. Ale i ta malá čistka mi pomohla, uvědomila jsem si, co všechno mám a co vlastně nechci.
    .
    Co se týče té jógy, mám v plánu na podzim zajít na nějakou hodinu v Brně. Tak kdyby se ti nechtělo samotné, jsem k dispozici. Ale nevím, jestli na tu jogu není přece jen lepší jít sám :D (protože já u toho vypadám tak strašně komicky, že by se někdo, kdo tam je se mnou, asi nemohl soustředit :D )

    OdpovědětVymazat

INSTAGRAM