HOME

19:03


Zařizovat si byt v pozici studenta není jen tak. Ale už to začíná nějak vypadat. Proto jsem se chtěla podělit o svá oblíbená místa. 
Prvním z nich je můj noční stolek. Tu velikou kytici mám od svých 18 narozenin, kdy jsem dostala stejný počet bílých růží. Hned pod ní si nechávám kteroukoliv rozečtenou knihu. Momentálně je to poslední díl z trilogie historika Kena Folletta. I když jsem nikdy nebyla fanda dějepisu, musím říct, že tyhle knihy mapují dobu od první světové války až do devadesátých let formou příběhu a prostředí konkrétních rodin v různých zemích. Vřele doporučuji.
Vím, že nápis HOME v domácnosti není ničím originálním. Našla jsem jej letos pod stromečkem a jelikož to byl dárek, tak to úplně mění situaci. A světýlka jsou k vytvoření domácké atmosféry snad nutností.
Posledním místem je můj stůl, kde jsem se snažila pracovní atmosféru zmírnit malou dekorací. Jelikož miluju svíčky, není tahle žádným překvapením. Musím říct, že voní velice silně a vůbec neubývá. Koupila jsem ji v Ikei
(Omlouvám se za kvalitu fotek, ještě se učím, tak buďte trpěliví)

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM