MNM III.

15:48

Jako každý rok, i letos jsem se byla podívat na Malé noci módy. Když jsem si říkala, jestli o tom napsat článek, dlouho jsem přemýšlela, o čem by tak byl. Musím se přiznat, že jsem až doma při úpravě fotek zpětně vzpomínala, co všechno jsem skrze objektiv viděla. Člověk si některé akce s foťákem prostě neužije tolik, jako kdyby měl čas si modely pořádně prohlédnout. Proto bych nerada cokoliv hodnotila, spíš se pokusím pomocí mých oblíbených záběrů přiblížit atmosféru, která na Šujanově náměstí panovala. Docela nostalgické mi přišlo, když jsem se vracela domů, že je to jen pár kroků od Mosilany, kde byl první ročník téhle úspěšné události. Kouzlné je také to, jak se na jeden večer do některých jinak skoro chátrajících budov, může vrátit život... 


























Tak zase příští rok... ❣️


You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM