MNM II.

10:49

Druhý ročník Malé noci módy byl jedním slovem dechberoucí. Taky okouzlující a milý. A to hned z několika důvodů.


Tvorbu mladých umělců a designérů mám ráda a po včerejším večeru daleko víc než předtím. Celkově se mi tento formát přehlídek moc líbí a je mi sympatičtější, než přehnaně posh vyšperkované akce. O to větší poklonu si jistě zaslouží všichni, kteří stáli za organizací celého večera. Prostory a atmosféra jsou vždy s přehlídkou neodmyslitelně spjaty. Už dávno to není jen o oděvu. A jsem ráda, že v tomto včerejšek nebyl výjimkou. I když jsem z počátku byla k prostorám sokolovny docela skeptická, nakonec propůjčily přehlídkám skvělou atmosféru i plochu. Molo bylo přehledné a pro všechny dobře viditelné, prostory vzdušnější než minulý rok.

Skvělé bylo taky osvětlení, což jako člověk s amatérskými fotografickými zkušenostmi vždy cením. Událost na mne působila, jako by měla daleko větší rozpočet, než jak tomu skutečně bylo. Za to opravdu klobouk dolů! Stále se jedná o akci uspořádanou několika nadšenci, kteří do ní ale vložili duši i srdce, a je to znát. A právě proto mám přehlídky jako tyto nejraději. Působí upřímněji, míň škrobeně. Víc uvolněně. Nikdo nečeká, že bude vše perfektní, ale ono nakonec tak nějak svým kouzelným nedokonalým způsobem vše perfektní je.

Co se atmosféry týče, asi málokde potkáte tolik stylově a dobře oblečených lidí, jako na událostech točících se kolem módy, tudíž na mě inspirace dýchala z každého koutu. A když ještě k tomu potkám pár milých tváří, které jsem dlouho neviděla, všechny předpoklady pro vydařený večer se naplní. Občas může být svět módy docela ohromující až pohlcující, proto je lepší se cítit pohodlně a příjemně ve stejně laděné společnosti.

Nechtěla bych vyzdvihovat tvorbu jen některých umělců, protože všechny přehlídky měly něco do sebe. Mí oblíbení, na které jsem se těšila, mne ale nezklamali. Vždy přemýšlím, jak může návrhář mít tak osobitý rukopis, že je na první pohled znát, kdo je autorem. Zároveň jsem ale mohla vidět i nové tváře a nechat se okouzlit něčím až za hranicí módy a oděvního průmyslu. Prostor totiž dostali také studenti architektury nebo umění, kteří propojili svou tvorbu právě s módou.

Bohužel jsem stihla fotit až od druhého bloku přehlídek, ale snad to nepokazí dojem ze zbytku fotek. Rozhodně totiž bylo na co koukat!

Adéla Mitrengová - I need colour




Boris Kraĺ - Depresso


Alexandra Pospěchová - Destination

Jan Smejkal





Open Kabinet



Katarína Mydliarová


Natálie Vencovská a Šárka Navrátilová

Natália Drevenáková Euphoria


Anna Jašková a Elizabeth Kanabe - Bílá Afrika

Martin Valíček a Lenka Levíčková - Limita
Nicole Taubinger a Maud Kotasová - Funda Mental
Severa - Dívčí válka aneb merch z revoluce






Musím říct, že Malá noc módy podle mě přesáhla hranice Brna i svého minulého ročníku a pozdvihla celou akci o několik levelů výš. Prostory si mě získaly i svými detaily - pokojovky a jiné zelené rostliny byly všude a to já můžu!

Krásný den všem ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM